Hallo Meiden Hier even een dringende vraag Ik moet even vanaf het begin beginnen, anders snappen jullie het misschien niet meer...Hier komt het: Ik heb 24 december 2009 een echo gehad en was een mooie kloppend hartje te zien, toen moest ik 4 januari 2010 terug komen en er was helaas geen kloppend hartje meer te zien....11 januari 2010 heb ik dus mijn mk gehad en ben alles verloren, de dag erna 12 januari dus had ik nog steeds erge buikpijn wat niet normaal was meer na een mk, en weer naar het ziekenhuis en ze zagen op de echo dat het vruchtje eruit was maar dat er nog wat resten zaten van de placenta en iets dergelijke, en dus heeft ze dat weg gehaald met zo'n eendenbek ding, en de dag erna en de dagen daarna had ik geen buikpijn meer gelukkig en ging het met mij ook weer de goede kant op.....Nu moest ik de 18e januari voor nacontrole komen en ja hoor alles was schoon in de baarmoeder, alleen er zat nog heel minimaal wat slijmvlies van 2 a 3 mm maar dus haast niets meer, en ook al een tijdje geen bloedverlies meer gehad....Nu ging de gyn ook kijken of er alweer eitjes aan het rijpen waren en ja hoor er waren alweer eitjes aan het rijpen en 1 daarvan was 4 mm op 18 januari en dus zij ze als je er weer voor wilt gaan dan kan dat weer, dus mooi nieuws......Ik vroeg aan de gyn wanneer is mijn ei dan ongeveer en zij zij oh met een weekje a anderhalve week is je ei wel ongeveer maar je kan ook ovulatie testen gaan gebruiken had ze gezegd, en dus zo gezegd zo gedaan en heb ovulatie testen besteld van matcare midstream ovulatie testen en ik dacht ik begin vandaag ermee en dat is dan 12 dagen na mijn mk en heb dus die ovulatie test gedaan van matcare midstream ovulatietest en nu zie ik bij de C een donkere lijn en bij de T waar dus de uitslag moet komen ook wel een dikke lijn en bijna net zo donker als die andere streep, is dan nu mijn ei of komt hij eraan, en heeft het nog zin dan om morgen weer te testen???? Als ik pas vanavond en morgenavond ga klussen ben ik dan nog op tijd ermee??? Wie heeft er ervaringen met deze ovulatie testen??? dus bij de C een donkere lijn en bij de T een iets lichtere lijn maar wel bijna net zo donker... Wat denken jullie? ik kan er geen foto van maken helaas, ik heb wel een ingebouwde webcam maar weet niet hoe deze zo werkt. Ik hoop op veel antwoorden Groetjes Silly