ZWANGER? Positieve Ovu Test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kiwis, Dec 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwis

kiwis Nieuw lid

Dec 13, 2009
    3
    0
    0
    Amsterdam
    Hello Dames,

ik ben nieuw hier :).
    ik wil jullie vragen of iemand ervaring heeft met de ovulatie casettes van Sensitest.

ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil, eerste maand gelijk een positieve ovulatietest en 2 weken later een positieve zwangerschapstest (licht streepje) diezelfde dag werd ik ongesteld snel weer getest en t was negatief :(

Nu de 2de ronde, dinsdag ochtend getest licht streepje 's avonds getest... ja hoor vet POSITIEF. Woensdag avond geklust... Nu Duimen voor een positieve ZST op 1ste kerstdag :D.

in de bijsluiter staat dat de eisprong 24 tot 36 uur na de LH piek plaatsvindt. ik ben bang dat ik het net gemist heb. ging op google books zoeken en daar staat dat 9 uur na de lh piek de ovulatie optreedt :( Wie te geloven??

Nu maar afwachten... Pfffffff!

2. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    hoihoi

spannend he?
    Wat staat er in de bijsluiter vd test? (ik ken die testen alleen van een ander merk)

Meestal test je positief als je in je LH-piek zit. Dan treedt binnen 24-36 uur je ovulatie op.
    Als je de ovulatietest doet, weet je niet of je al 23 uur of 1 uur in je LH-piek zit. Snap je?

Ik weet dat er bij mij altijd stond dat je bij positieve test binnen 12-36 uur je eisprong plaatsvind.

Dit alles is natuurlijk nooit 100% zeker.

Ik hoop dat je mijn verhaal snapt.

iig suc6 ermee

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik test ook met sensitest.. Welke zw test had je gebruikt? Ik had namelijk ook een lichte posi test, en toch ongi geworden, dus geloof niet meer zo in de zw testen van sensitest.. Ga deze maand de kv gebruiken.. Heb wel de ovu testen deze ronde weer gebruikt en vandaag knal ie er vanaf..

Succes!

4. kiwis

kiwis Nieuw lid

Dec 13, 2009
    3
    0
    0
    Amsterdam
    #4 kiwis, Dec 14, 2009
    Last edited: Dec 14, 2009
    Ik hoop zo dat ik zwanger ben!

In de bijsluiter staat dat 24-36 uur na een positieve OT de eisprong optreedt. Ik heb dinsdag ochtend rond 10 uur getest, licht streepje, in de avond rond 23 uur weer getest, positief. Woensdag avond ook een donker streepje maar net niet positief.
    Woensdag avond geklust (23 uur na mijn Positieve OT) Nu nog 10 dagen afwachten voor mijn NOD... Ik hoop zo voor een positieve ZST:D

Amigo: Ik heb de ZST van Predictor gebruikt, misschien een vroege miskraam :(... de volgende dag getest met de etos merk en die was Negatief.

Groetjes,
    Kiwis

5. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kiwis,

Sorry, ik wil je niet uit de droom helpen maar ik heb ook vals positief getest met predictor... :x
    Ik heb daarna meteen een kv test er achteraan gedaan, die schijnen het meest betrouwbaar te zijn, en deze was negatief.
    Succes! :)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Er zijn op dit forum inderdaad helaas veel negatieve verhalen te vinden over die Predictor vroege zwangerschapstest.

Ik zou het bij die goedkope testjes van het Kruidvat of Etos houden. Scheelt je ook nog eens geld en ze zijn veel betrouwbaarder.

7. c85

c85 Lid

Mar 25, 2009
    90
    0
    0
    hoi allemaal!

Ik heb even gelezen wat hier allemaal stond. Ik gebruik zelf ovulatietesten van de apotheek. Wanneer je een positieve ovulatietest hebt, is het dat je 12-24 uur daarna je eisprong kan verwachten.

Wat wij meestal doen is wanneer je niet meer ongesteld bent, om de dag, en wanneer er op de ovulatietest een iets donkerdere streep komt, dan voeren we het op tot iedere dag en dat tot 3 dagen achter elkaar. Als je meer behoefte hebt kan dat uiteraard ook ;) Het is meestal bij mij zo dat de test iets postitief is en de dag erna vol positief, we beginnen dan "optijd" zodat je je ei niet mis loopt. Bij ons heeft het wel gewerkt zo, maar helaas een miskraam, dacht 10 weken te zijn maar is bij ongeveer 7 weken gestopt. Nu zijn we weer begonnen aan een nieuwe ronde!! Ook met ovulatietest, omdat ik niet precies weet hoe nu mijn cyclus loopt, wij hebben wel bewust een cyclus afgewacht, mede doordat ik 2 maal gecurreteerd ben in 2 weken, dus wilde we het een beetje rustig aan doen.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    predictor idd niet meer doen , kruidvt 2 voor 5 euro , veel goedkoper en veel beter !!!

Succes !!!!!

9. madam

madam Lid

Nov 16, 2009
    86
    3
    8
    Hallo allemaal.

deze maand (ronde 10) ben ik begonnen met ovutesten.
    17 dagen geleden positief.
    Omdat ik last heb van ongi kwaaltjes en vanwege die positieve ovutest had ik afgelopen weekend mijn rode duivels verwacht.
    Deze zijn nog niet gekomen.
    uit nieuwschierigheid heb ik vanochtend weer een ovutest gedaan en die was super positief!!!
    een half uur daarna heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was negatief...

Wat betekent dit?
    Je kan toch niet positief ovutest hebben en 17 dagen daarna weer????

Heeft iemand hier antwoord op????

groetjes madam

10. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmm ik had ook een mega pos. ovu test toen ik zwanger was.... Maar toen wist ik ook al dat ik zwanger was ( ben )
    was gewoon voor de gein bij ons :D

11. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. madam

madam Lid

Nov 16, 2009
    86
    3
    8
    Gefeliciteerd!:D:)
    Hoop dat ik ook snel een positieve test heb...

Share This Page