Dank jullie wel allemaal!! Ook nog een clearblue gedaan en die gaf 3+ aan. Denk ook dat ik nu al 5 weken ben.. altijd wat lastig met onregelmatige cyclus.
Nog niet echt eigenlijk.. we hebben al een zoontje van 2,5 en sinds zijn geboorte heb ik keer of twee kort de pil geslikt en bedacht me dan toch weer van: Waarom slik ik die troep, we passen wel op, en nu de laatste tijd dacht ik ook van: Mocht er dan wat gebeuren, zou ik het ook niet erg vinden. Maar we deden eigenlijk altijd voor het zingen de kerk uit haha, weet dat dit niet veilig is, en dat blijkt nu wel helemaal..! Het was dus eigenlijk nog helemaal niet verwacht, ik wilde eigenlijk nog wel een aantal maanden wachten, dus een hele verrassing
Dan is het inderdaad wel een verrassing! Gelukkig heb je nog 9maanden-6weken de tijd om aan het idee te wennen
Ja spannend! Heb pas aankomende vrijdag afspraak bij de ha, ik kon ook niet echt eerder. Dan zal ik ook een verwijzing krijgen naar de vk. Dat is hier meestal rond de 8 weken geloof ik dat je daar voor t eerst heen gaat, en dan eerste echo in t ziekenhuis is met 12 weken
Bedankt! Las dat de streep dicht bij dat stukje dat je in de urine steekt, de test streep is. En die werd meteen super knal roze dus het is idd wel duidelijk zo..!
Je hebt geen verwijzing nodig voor de VK hoor. Die mag je gewoon meteen bellen. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!