Net getoucheerd, ruim 2 cm, lichte krampen en mn slijmprop net verloren..

Discussie in 'De bevalling' gestart door Skippy87, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Vandaag ben ik 37.2 weken zwanger, en na het weekend zouden ze me gaan inleiden ivm zwangerschapsdiabetes.
    Zojuist de controle gehad bij de gynaecoloog, en ben toen ook getoucheerd (wat niet heel prettig voelde overigens).. Ik bleek tot haar verbazing al helemaal rijp te zijn en ruim 2 cm ontsluiting te hebben (ze riep het ook echt uit).
    Nu had ik wel wat krampen gehad de afgelopen nachten, maar vond ze wel meevallen, maar waarschijnlijk hebben die krampen toch de boel al in gang gezet.
    De baby ligt ook al heel diep ingedaald, en de afspraak voor de inleiding staat voor na het weekend..
    De gynaecoloog gaf aan dat het haar niet zou verbazen als het eerder zou beginnen op een natuurlijke manier, zeker omdat zij nu ook wel het ea had aangeraakt..
    Het is nu 5 uur geleden en ik voel me een beetje beurs en voel afentoe een kramp in mn onderrug en onderbuik, maar vind het nog meevallen eigenlijk..
    Ging ik zojuist naar t toilet, verloor ik mn slijmprop (kon niet missen zoveel rood/roze slijm.. klinkt een beetje vies wel)..
    En nu vraag ik me af.. gaat dit nou echt nu doorzetten? Haha..
    Ik weet dat niemand hier zeker antwoord op kan geven, maar misschien mensen met eigen ervaringen?
    Het is mn eerste kindje en ik vind het zo onwerkelijk!

2. Spannend hoor!! zou best kunnen dat het nu gaat doorzetten, maar het kan ook vals alarm zijn. Toucheren (strippen) helpt niet altijd. Hier heeft het in elk geval wél geholpen. Ik heb de hele dag met van die krampen zoals jij omschrijft rondgelopen. Pas 's nachts werd het echt pijnlijke weeën, maar toen bleek ik wel al 7 cm te hebben inmiddels ;)

3. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Bij mij was het zo dat ik om 11.00 gestript werd om een uur kreeg ik weeen en 17.40 ben ik bevallen.
    Hoop dat het doorzet voor je,succes!

4. Rafika

Rafika Lid

2 aug 2013
    96
    0
    6
    ik hoop voor je dat het doorzet..nu al 2cm is al mooi miss bij inleiden al 3cm kunnen je gelijk infuus krijgen zonder dat voorgebeuren met die gel etc. waauw bijna je wondertje zien haha suc6 meid!

5. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Vanacht wel weer wat krampen gehad, met name in mn rug.. maar het is gestopt!!
    Dus man en ik gaan t weekend denk io gewoon nog lekker even met zn 2 genieten, filmpje kijken, lekker rustig aan!
    Wie weet wat de kleine doet!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend!!!

7. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Klinkt wel als een begin hoor!
    Ik ben tot 2x toe 2 dgn voor ik zou worden ingeleid bevallen...
    Dus... Succes!!!

8. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Spannend:)

Deel Deze Pagina