Net heel erg geschrokken!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muisje14, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

We zijn net heel erg geschrokken van Stijn. Ik kom net van het kdv af en Stijn sliep nog in de maxicosi. Heel even laten liggen (10 min) totdat wij alle tasje opgeruimd hadden zodat we hem de fles konden geven.
    Mijn man wil hem uit de maxicosi halen en hij lijkt er wel levenloos in te liggen. Mijn man riep mij natuurlijk meteen en het was echt heel eng. Hij reageerde niet toen we hem tegen zijn wang aan tikten. Gewoon helemaal niks echt stil blijven liggen. Dus hup meteen eruit en toen mijn man hem met 2 handen goed vast had werd hij wakker. Pff wat een opluchting.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Er schoot meteen vanalles door mijn hoofd heen..... ik wil er niet aan denken zeg.

Ik weet wel dat hij vandaag heel slecht heeft geslapen op het kdv wel 5 x steeds maar iets van 30 min of zo. Dus misschen is hij zo ver weggeweest omdat hij moe was, maar ik vond het doodeng

2. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje...dat moet schrikken zijn geweest zeg...Waarom bel je de huisarts niet even op en vertel je verhaal. Die kan je wel geruststellen.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

Wat schrikken zeg. De middelste dochter van mijn zus heeft dat ook. (nu 4 jaar) Ze zijn dan echt zo erg weg dat ze heel laat reageren.

Mijn zus zat dan ook in de auto terug van kdv en dan zette ze ook de auto aan de kant. Er was dan niks aan de hand, maar zij sliep gewoon ontzettend vast.

Ik denk dat dat het is geweest, maar als je het niet vertrouwd, gelijk even hap (huisartsenpost) bellen!

Succes!
    Liefs

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk dat je kindje gewoon even vertrouwd lag in de maxicosi. en dat hij daarop in slaap ik gevallen en in zijn vaste slaap is gekomen.

fynn had het ook hoor de reageerde ook geregeld niet. maar kijk naar volwassenen als die vast slapen reageren ze ook niet gelijk.

5. muisje14

Ja dat is ook zo en hij was natuurlijk ook erg moe. Hij had geslapen van:
    8.45-9.15
    10.15-10.45
    11.30-12.00
    14.00-14.30
    16.30-17.00

Dus al met al niet geweldig (wel vaak, maar niet in een diepe slaap)

6. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Mijn zoontje sliep tot een maand terug ook heel weinig, vooral overdag. Maar als hij dan sliep dan was hij ook helemaal van de wereld en moest je echt je best doen om hem wakker te krijgen. Hij is dan helemaal slap en heel wit. Je ziet dan ook dat hij echt moeite moet doen om wakker te worden als hij wakker gemaakt wordt.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn had dat toen hij kleiner was ook...een ook nu krijg ik hem alleen met heel vele moeite wakker! (behalve als hij niet wakker moet worden natuurlijk..dan wordt ie van elke zucht wakker! Hahaha!)

Niet te erg van schrikken zou ik dus zeggen!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik had het ook.. Lisa ging maar 3 uurtjes wennen en had niet geslapen op het kdv. Ik had haar net in de maxi cosi en was het gebouw nog niet uit of ze sliep. thuis werdt ze ook niet wakker terwijl ze normaal wel altijd wakker wordt als ze stil staat of eruit gehaald wordt.. Ze was zo moe dat ze daarna nog 5 uur!!! heeft geslapen.

9. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Ja ik herken t ook 1x gehad toen F een maand of 3 was ik was bij mn ouders geweest en had m even in de box gelegd ik wilde m oppakken en t duurde echt lang voor ik reactie kreeg pfffff.
    T is idd erg schrikken maar hij was gewoon in diepe rust.

10. misa

misa Niet meer actief

Oja, dat is schrikken zeg! Kan heel normaal zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen naar de ha hoor!

11. muisje14

Gelukkig dat julllie het herkennen. Gisteravond en vanaxht heeft hij gewoon 'normaal' geslapen. Vanacht zelfs wakker dat zijn luier doorgelekt had

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja daniel heeft dat ook weleens! dat hij zo diep slaapt dat hij soms nog niet wakker word als je hem oppakt. Ik probeer dan altijd zn adem en/of hartslag te voelen

Deel Deze Pagina