deuk in iemands auto...

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 30 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

gisteravond haalt mijn man patat voor ons op, komt terug, wij hebben lekker gegeten, gaat ineens de deurbel.

staat er een man voor de deur die beweert dat mijn man een deuk in zijn auto heeft gereden bij de snackbar!
    die vent had een kegel van drank van heb ik jou daar!

wij waren helemaal perplex, mijn man zou dat toch zeker gemerkt moeten hebben!

maar goed, hij blijft netjes en loopt met de man mee naar buiten, komt even later weer binnen en ze wisselen gegevens uit.

die man is weg, en ik vraag natuurlijk direct hoe en wat, schijnt dat er iemand gezien heeft dat mijn man in zijn mercedes heeft gereden :confused: :(

nogmaals mijn man weet nergens van!

achteraf bekeken hadden we misschien beter politie erbij moeten halen, maar ja, dat bedenk je later, wanneer komt zo'n situatie nou voor.

verzekering is nu niet te bereiken, en we zitten er toch best wel wat mee in onze maag..

heeft iemand misschien ooit eens met een soortgelijke situatie gezeten, en weet iemand hoe we dit nu het beste kunnen aanpakken?

groetjes sim

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Is er wel iets aan jullie eigen auto te zien, of helemaal niks? Ik zou niet zomaar een formulier in gaan vullen.

3. sim

sim Niet meer actief

niets aan nieuwe krassen ;) het is geen krasvrije auto die we rijden, maar we hebben geen nieuwe deuken of krassen..

die man wou vandaag ook direct weer komen om ons dingen te laten ondertekenen, maar we hebben gezegd dat we eerst contact willen hebben met onze verzekeringsmaatschappij...

ik denk steeds, wat als hij in onze auto heeft gezeten en het verhaal omdraait, mijn man heeft hem namelijk niet gezien in de snackbar, dus ws zat hij in de kroeg die eraan vast zit.

alleen vind ik die getuigenverklaring zo vaag!

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Nou ik vind het helemaal een raar verhaal van die man, want waarom is hij niet gelijk naar buiten gekomen, maar naar jullie huis!

Waarschijnlijk is de getuigenverklaring een bekende van deze man. Ik zou niks tekenen en dit goed uitzoeken.

Heel veel succes!

5. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik zou alsnog contact opnemen met de politie en hun ook de situatie uitleggen. kijken wat hun ervan zeggen.
    elkgeval succes en hoop dat het op een goede manier wordt opgelost.
    en inderdaad niet zomaar iets invullen

6. sim

sim Niet meer actief

ja, dat vonden wij ook al heel vaag!
    denk dat we alsnog de politie in gaan schakelen. alleen waar die vent woont is niet zo'n fijn buurtje, en het feit dat hij een half uur nadat hij hier was geweest direct weer belde voor het nummer van mijn man's rijbewijs en dat hij vandaag langs wou komen voor een handtekening, kreeg ik zo'n raar gevoel over...

wij gaan zeker niks tekenen!

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij wil iets te snel heb ik het idee :(

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Idd de politie bellen....als jou man echt die deuk gemaakt heeft moeten er contact sporen zijn...zeg maar verf restjes etc,die draag je aan mekaar over als je een botsing hebt....Die kunnen dat veel sneller zien dan wij,,,,,Wel klote zeg,hoop dat het allemaal goed komt!

9. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Het is idd een raar verhaal...ik zou de politie bellen!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    En vooral NIETS tekenen! (lees het hier al vaker)
    Maar hoe is die man naar jullie toegereden gisteren? Met z'n zatte kop in de auto?

Weet niet of jullie rechtsbijstand hebben? Maar dat zou nu wel prettig zijn denk ik. En voet bij stuk houden, morgen eerst je verzekering bellen, en idd misschien de politie eventjes bellen?

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Zou zeker alsnog de politie bellen en het verhaal uitleggen, ook dat die man nogal zat overkwam.
    Die vent zoekt waarschijnlijk gewoon iemand om die deuk in zijn auto te betalen. Lijkt me toch wel dat je iets merkt als je tegen een auto aanrijdt.

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik wil je niet bang praten, maar ik ben schadebehandelaar.... en op het moment dat iemand een getuige heeft ben je altijd de l*l. Tenzij je een tegenverklaring van een onafhankelijk iemand hebt.

Zeker de politie erbij halen en vragen of goed naar jullie en zijn auto willen kijken. Kijken of de schades overeen komen.

Wil je nog wat weten, pb me dan even!

Groetjes, Daniëlle

13. sim

sim Niet meer actief

dank je voor de info, misschien kennen die gasten mekaar inderdaad.

we gaan morgen eerst even onze verz-agent proberen te bellen. we hebben dit nog nooit om handen gehad dus ook geen idee hoe je met zoiets omgaat.

en inderdaad, mijn man zou het echt wel gemerkt hebben :( als ik zo hoor van mijn man wat voor deuk er in die auto zat.

misschien pb ik je nog katrien duck, ik probeer eerst die va te bellen...
    in elk geval bedankt ;)

14. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Inderdaad de politie erbij om de schade te laten bekijken. Ik denk ook dat die kerel een getuige uit de kroeg heeft geplukt die in dezelfde staat was als hij.
    Hoe wist hij eigenlijk jullie adres?

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou ook alsnog de politie inschakelen. En nogmaals teken niets.

Kwebbel

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Zo is mijn vriendje ook een keer bijna genept, door een taxichauffeur die hem onder bedreiging een schadeformulier liet tekenen, terwijl hij absoluut geen botsing met die taxi had gehad.
    Omdat je op dat moment onder de indruk bent laat je je overhalen om zomaar je handtekening te zetten, en later ga je denken...wat heb ik gedaan? :(
    Het gekke is dat we nooit meer iets van die vent gehoord hebben.

17. sim

sim Niet meer actief

ik denk ook dat we morgen sowieso even de politie gaan bellen..

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja zeker doen! Ik heb het ook eens voorgehad, en ook met zogezegde getuigen, maar toen we de gegevens van die getuige vroegen liet hij de getuige al snel vallen.

Er zijn wel meer dingen raar in dit verhaal, hoe zou hij bijvoorbeeld weten waar je woont? Veel kans dat die mannen onder elkaar iets afgesproken hebben om geld te verdienen. Er zou lak op jullie auto moeten hangen of andersom, de getuige zou bovendien moeten weten waar 'jullie auto' de andere geraakt heeft.

Vaag verhaal, veel succes ermee :( Zeker politie bellen morgen!

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik zou meteen maar even de politie bellen.
    Waarschijnlijk moet je dan morgen even langskomen. Dat 0900-8844 nr is altijd te bereiken.
    Op het moment dat die man dan moeilijk gaat doen staat er nl. een aantekening bij de politie in het systeem. Dat is in dit geval wel erg handig. Ik zou dit ook doen voordat je de verzekering belt.

succes

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe hij aan jullie adres kwam vroeg ik me ook al af.....heel raar verhaal zeg.
    Ben benieuwd naar de afloop.
    Succes in elk geval!
    Elmo

Deel Deze Pagina