Ik ging net lekker in bad zitten en kijk nog eens naar mijn benen...... Striae! Ik heb er geen een, nergens. Mijn mannetje heeft mijn buik, borsten en een stukje van mijn benen elke dag ingesmeerd. Tot dusver met resultaat. Maar nu krijg ik striae precies onder de plaats waar hij stopt met smeren....t is niet eerlijk snik snik
ja balen is dat heb ik ook. op mijn buik is niks te vinden maar mijn benen en heupen daar zit het wel. het zit trouwens ook onder mijn borsten..
he balen meid, maarre volgens mij is het niet ivm het niet smeren daar hoor, ik heb begrepen dat het meer geluk is als je het niet krijgt en pech als je het wel krijgt. smeren helpt de huid wel degelijk soepel houden, maar de striae is de onderhuid en daar kun je helaas weinig aan doen, tenminste dit is mij verteld. gr saskia
Klopt, je krijgt het of je krijgt het niet, tuurlijk smeren helpt idd je huid soepel te houden en tegen uitdrogen, maar zoals er al gezegd werd, je onderhuid scheurt...
sorry lientje ik moet even stiekum lache helaas wordt er idd nog geloofd dat met smeren striae verkomen kan worden helaas was dat maar zo dus niet je mannetje op zijn kop zitten want hij wordt vrijgepleten door de jury striae kan je helaas niet voorkomen hoeveel je ook smeer is smeren wel erg lekker natuurlijk , dus als je slim bent laat je je mannetje nog even in de waan dat het striae tegengaat smeerze