Ja, dat hopen wij ook, . Het hoeft niet meteen nu maar ik wil ook eigenlijk geen behandelingen (maar ja, wie wel.... ) Jullie zijn ook al een poos bezig zeg! dat je zolang geduld hebt gehad.... Knap hoor!
Nou, ik wordt al weer een beetje zenuwachtig , volgens de gyn is mijn nod dinsdag maar volgens mijn eigen berekening is het pas donderdag , ik kan niet wachten tot aankomend weekend..... hoop zo dat het raak is.......
@doortje ik heb net je hele verhaal gelezen ! het ziet er allemaal spannend uit voor jullie ! veel succes ik zal hard voor je duimen dat het raak is L.sybje
Hoi Doortje, ik heb even wat nieuwe topics opgezocht. Ga nu ook jou volgen en als ik het zo lees kan ik beter meteen hard voor je gaan duimen Groetjes Scat
Hey Doortje hoe gaat het daar? Heb je stiekem al getest Ik ga ook voor jou weer duimen dat ie positief is. Liefs wolly
Hey Doortje, Ik lees ook net ff jouw hele topic door. Erg spannend hoor! Heel veel succes! Laat je het weten zo gauw er nieuws is? Groetjes Jannegie
Nou, helaas... Ik had inderdaad afgelopen weekend al even stiekum getest maar negatief en woensdag werd ik toch ongesteld......Jammer dan! Op voor ronde 18 (geloof ik). Ik had ook al een afspraak voor dinsdag voor de baarmoederfoto maar ik krijg het niet voor elkaar op mijn werk, mijn baas vind het wel goed maar moet toch behoorlijk wat regelen en er kan ook niemand met me mee, vriendje staat ook helemaal vol voor dinsdag dus we gaan het nog een maandje uitstellen.....
Hihi, ik zie dat mijn banner automatisch weer van voren af aan begonnen is... Misschien moet ik daar beter naar kijken.... ... Moet ém nog wel even aanpassen zie ik...
Nou zeg, das sneu dat het toch niks geworden is. Wat jammer dat je nu een maand moet wachten met die baarmoederfoto. Dikke knuf!
He bah, Doortje, dat is toch altijd weer een tegenvaller als je ongesteld wordt. Sterkte! En dan ook nog uitstel van de foto! Heeft je baas zo weinig mensen dat hij jou niet kan missen? Ik heb een vrouwelijke baas die 2 vriendinnen heeft die ivf-pogingen hebben gedaan en reageerde heel begripvol op alle tijd die ik weg was. Ik mag mijn handen dichtknijpen als ik de verhalen van sommige andere meiden lees. Ik hoop echt dat de volgende afspraak soepeler loop voor jou Een prettig weekend gewenst van Scat
In principe is mijn baas heel erg makkelijk hoor maar we zijn een startend bedrijf en we zijn maar met z'n drien, vandaar... Ik mag absoluut niet klagen met mijn baas, hij is erg begripvol. Ja, jammer van die foto maar we gaan rustig verder, mijn volgende ongesteldheid komt rond de feestdagen uit dus misschien moet ik dan wel weer een maand overslaan... We zullen wel zien. Mij vriend en ik willen ook graag trouwen maar ik wil eigenlijk niet met een dikke buik in een trouwjurk, hoe mooi ik het soms ook vind bij andere vrouwen... Dus het is geen ramp als het nog even op zich laat wachten, maar het verlangen naar een kindje van ons zelf zwakt daar niet van af.... soms is het wel eens moeilijk te bepalen wat te doen of ondernemen dus we laten het maar gewoon op z'n beloop en we zien wel wat zich eerst aandient... Het blijkt inmiddels wel dat er echt helemaal niks te plannen valt bij ons... het wordt echt altijd anders dan we dachten... ... Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte....
Balen zeg dat het deze ronde niet raak is. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt en dat je dan wel een posi test in handen hebt. Heel veel succes. Liefs wolly
Tot nu toe alle uitslagen nog goed. Ik hoop dat het allemaal meevalt! en..wie weet..test je gewoon positief Ik duim ervoor Groetjes Scat
Zo, weer even een berichtje... Ben lekker naar Zeeland geweest afgelopen weekend.... lekker uitwaaien. We zijn weer flink aan het klussen geslagen (misschien hoef ik dan straks die foto niet meer... ) Op het moment heb ik dus niet zo heel veel te vertellen... We zien in het nieuwe jaar wel weer verder.... Heeft iemand nog leuke plannen voor de feestdagen?
Lekker dagjes weg! naar een kerstmarkt en even naar Antwerpen! Deze week vast wat lichjes ophangen en dit weekend de kerstboom. En zo kom ik in de kerstdagen wel door! Groetjes Scat