Hey Doortje Ik hoop ook voor je dat je dit jaar nog zwanger raakt, en dat je die foto niet hoeft te maken. Anders als het wel moet heel veel succes alvast, en hopelijk kan er toch nog iemand met je mee. Ik duim nog steeds hier voor je. Liefs wolly
Nou, de symptomen zijn alweer begonnen...... Toen ik de laatste keer ongi werd heb ik met mijn vriend afgesproken dat ik niet meer op alle pijntjes en gevoelens zou letten.... We krijgen er allebij steeds valse hoop van en ik ben er dan zo mee bezig, dat kan ook gewoon niet goed zijn! Ik moet zeggen, het lukt eigenlijk aardig.... ik ben er niet meer zo mee bezig en ik schuif die zwangerschapssymptomen zoveel mogelijk weg in een hoekje met het idee dat ik iedere maand weer gefopt word en dat dat nu ook wel zo zal zijn.... Ik was net even aan het rondneuzen en zag ik op mijn banner dat ik volgende week weer ongi moet worden.... tja, dan wordt ik toch wel weer nieuwsgierig... Nou ja, de kersdagen komen eraan dus lekker veel afleiding.... We zullen het wel zien...!
Ja, ik ken dat! Die nieuwsgierigheid is niet te onderdrukken. Onbewust ga je toch opletten op tekens. En ja, dar mag je ook best een beetje aan toegeven want het is zo logisch als je beig bent om zwanger te worden Hele leuke kerstdagen gewenst Doortje Groetjes Scat
Hier nog eentje uit 1978! En aangezien daar ook een 8 in zit ga ik er gewoon vanuit dat 2008 een heel mooi jaar gaat worden, waarin wij "meiden" hier allemaal een beebje zullen verwachten! DUIM DUIM DUIM DUIM xxxx
Dank je wel meiden...., Ik voel nu ook wel heel veel gerommel in mijn buik dus ik ga er maar van uit dat het inderdaad 2008 gaat worden Ik had nog even een stille hoop dat we dit jaar nog goed nieuws zouden krijgen maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken..... Liefs, Doortje
Ook ik moet er aan geloven... Gisteren mijn man zijn zwemmers naar het lab gebracht... Hij voelde zich best wel opgelaten wat ik me heel goed kan voorstellen. Het is allemaal niet niks. Gelukkig nam de dokter ons heel serieus. Nu afwachtten tot volgende week donderdag. Dan krijgen we de uitslag. Als alles goed is met zijn zwemmers gaan we verder zoeken bij mij. Ik hoop nog steeds dat er helemaal niks aan de hand is en dat we nog steeds kans genoeg hebben om "natuurlijk"zwanger te worden Jullie horen van me Allemaal succes! Groetjes Debby
@ caruli: Ik hoop dat ook voor jou 2008 een goed jaar gaat worden! Ik wens je allle moed, sterkte, geluk en gezondheid toe die je nodig hebt! @ debby: Nou, spannend joh! ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt met de onderzoeken!, succes! Hier gaat alles z'n gangetje, er is nog steeds geen bloed dus dat betekend toch nog een beetje hoop! We zullen zien...
Hey Doortje Geen bloed geeft moed zeggen ze wel is Ik hoop dat het raak is voor je. Ik duim voor je, succes nog met de laatste wachtdagen. Liefs wolly
Hallola, Yep, inderdaad, ben 1e kerstdag ongi geworden. We hebben weer een afspraak in het ziekenhuis voor vrijdag 4 januari, dan krijg ik alsnog de baarmoederfoto.... Ben benieuwd.... Verder leuke kerstdagen gehad, we hebben nog een aantal familieleden ingelicht over onze 'avonturen', ze waren wel verrast... Gaat er nog iemand iets leuks doen met oud en nieuw? Wij gaan naar de zus van mijn vriend. Oud en nieuw vieren in Gorinchem....
Doortje, hopelijk gaat 2008 jouw brengen wat je zo vurig wenst Ik duim voor je Wij gaan met oud en nieuw eerst naar mijn ouders en dan door naar mijn schoonouders dus we krijgen een druk avondje Tot in 2008 Doortje en veel plezier met oud en nieuw Groetjes Scat
Hey Doortje De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je droom maar snel uit mag komen. Heel veel succes vrijdag ik duim voor je. Liefs wolly
Nou, vandaag weer heen, ben benieuwd..... Ik hoop niet dat het erg zeer zal doen, heb de pillen al klaar liggen, zal er zo een paar nemen dan zal het wel een beetje meevallen. Heb ook nog een nieuwtje! Mijn vriendje is op zijn knie gegaan op oudejaarsdag.... WE GAAN TROUWEN! Hij heeft het heel lief en romantisch gevraagd en ontdanks dat we het er al meerdere keren over gehad hadden kwam het toch als een volslagen verrassing, lief he.....!
Heel veel succes straks, ik duim dat het goed mag gaan. Jeetje wat leuk zeg gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Hebben jullie al een datum? Liefs wolly
Wat leuk Gefeliciteerd Al enig idee wanneer jullie je trouwdag gaan plannen : Ben benieuwd naar de baarmoederfoto! Ik duim dat alles goed is Groetjes Scat