Hallo, Ik ben momenteel nog aan de pil, maar ik ben mijn pil 1 keer vergeten. Nu voel ik me echt beroerd. Ik ben misselijk met vlagen en heb echt het menstruatiegevoel in mijn buik. Ik heb een speirpijnig gevoel in mijn lies / been. Nu vraag ik me af, zijn er meiden die de pil nog pakte ( pil vergeten ofzo 1 maal of door de pil heen zwanger) en zwanger waren, en welke symptomen hadden ze dan. Want ik lees hier vaak bij zwangere vrouwen dat er sprake is van veel afsheiding, maar kan het zijn dat door die hormonen van de pil dat je geen afscheiding krijgt? liefs
Ik ben zwanger geworden terwijl ik de pil slikte (niet vergeten)Helaas miskraam geworden vorig jaar. Maar achteraf had ik voor mijn uitblijvende ongesteldheid kunnen merken dat ik zwanger was. Maar omdat ik er niet mee bezig was, had ik het niet door. Ik had al vrij snel onzettende pijnlijke tepels... Voor de rest eigenlijk niks... En voor iedereen is het ook anders. Sommige vrouwen hebben helemaal nergens last van voor hun uitblijvende ongesteldheid. En moet je al bijna ongesteld worden of niet niet? En buikpijn kan ook komen omdat je de pil vergeten bent, en je ongesteldheid eigenlijk al wil komen... Maar de pillen onderdrukken dit. (dat had een vriendin iniedergeval) En tja misselijkheid zegt natuurlijk niet al te veel... Momenteel is iedereen in mijn omgeving (vrienden, collega's etc) misselijk. De meeste moeten ook overgeven. Echt bizar, denk dat er iets heerst. Heb het zelf ook namelijk. Maar dat wil niet zeggen dat het niet onmogelijk is natuurlijk. Ben benieuwt wanneer je ongesteld moet worden...
Over 3 dagen zou ik normaal ongesteld moeten worden. Ik ben mijn pil zo einde 1ste week begin 2de week vergeten, dus het zou me vreemd lijken dat ik nu pas buikpijn enzo krijg. Die misselijkheid is zeer zeer vreemd. Het is een misselijkheid die evensnel opkomt als terug weg gaat. Als ik bevoorbeeld iets kleins eet trekt ze meestal weg. Van geurtjes ( om het even welk) wordt ik ook super misselijk. x
Dat is dan wel spannend zeg... 3 dagen voor je NOD kan je best merken als je zwanger zou zijn. maarja vooral als je er neit mee bezig bent, dan vraag je je af waar die kwalen vandaan komen. Ik moet zeggen dat ik precies in mijn vruchtbare tijd "voor het zingen de kerk uit" heb gedaan. Weet dat het niet veilig is, maar zit daarom nu ook in de zenuwen. Slik ook geen pil meer. Ik heb pijnlijke borsten en ben dus ook misselijk. Ik geloof dat ik ook over 3 dagen ongesteld moet worden. Het enige wat duidelijkheid kan geven is een test of ongesteldheid. Wat zou je doen (dnek je) als je wel zwanger zou zijn? Je bent er niet mee bezig namelijk denk ik omdat je aan de pil bent. (ik ben ook niet er mee bezig, ookal slik ik geen pil)
Nee we zijn er nog niet echt mee bezig, maar het zou zeker wel welkom zijn. Nog 3 daagjes wachten en we weten het spannend
Dat is dan zeker spannend. Vooral omdat het toch eventueel welkom zou zijn! Succes en laat het even weten als je der aan denkt.
Zeker en vast! Laat jij ook iets weten? Zijn er misschien nog damens die met de pil zwanger zijn geworden en wat waren hun symptomen dan?