Ik heb vrijdagochtend een pijnlijke punctie gehad. Mijn baarmoeder en eierstokken liggen gekanteld en ook met echo's was het soms moeilijk te zien. Gelukkig geeft ons ziekenhuis wel goede pijnstilling, o.a. een infuus met morfine en ook dormicum gehad. Maar ondanks dat wel pijnlijk, veel meer dan de 1e keer. Rest vd dag op de bank gelegen, buik wel gevoelig, maar te doen. Zaterdag al veel meer last, moet ook vaak plassen. Vannacht ook paar keer er uit en daarna enorme kramp rond baarmoeder/blaas, ook last van mijn onderrug (had ik ook tijdens stimulatie). Verder vandaag ook om het half uur plassen en veel last... Drink veel en doe niks. Is dit normale napijn? Moet ik denken aan blaasontsteking (plassen doet niet pijn verder)? Is het schadelijk (slecht voor de zw schapskansen) om paracetamol te nemen? Vanmorgen ook nog een diclofenac gehad die ik nog over had van het ziekenhuis.. Kijk zo erg op tegen de terugplaatsing dinsdag want het inbrengen van de vaginale capsules is al zo gevoelig als ik iets te hoog kom zeg maar.... (terwijl het toch zo diep mogelijk moet?)
hey, heb zelf 1 keer een punctie gehad en had er niet zo veel last van... heel klein beetje krampen op de dag zelf maar viel best mee. volgens mij mag je paracetamol gewoon innemen alleen niet codaine ofzoiets weet niet precies wat dat was. verder zou ik het niet weten van hoe of wat.. sterkte met de terugplaatsing en succes met de wachtweken
De laatste keer had ik ook veel last maar toen bleek ik tegen overstimulatie aan te zitten. Als ik jou was zou ik morgen het zkh even bellen. Even overleggen. Als ze het niet vertrouwen mag je denk ik wel even komen. Succes.