Dochter is net 4. Ze is sinds 1,5 jaar helemaal zindelijk maar sinds ong. drie kwart jaar zijn er periodes dat ze regelmatig wat ontlasting verliest. Het is niet veel, maar ook niet zo weinig dat t van verkeerd afvegen is. Cb heeft overloop diarree uitgesloten en zegt dat t vanzelf over gaat naarmate ze ouder wordt. Hier dachten we zelf ook niet aan; ze poept elke dag op de wc, ontlasting is goed, geen buikpijnklachten, enz Ik denk eigenlijk dat ze te druk is met spelen ed en niet gelijk naar de wc wil waardoor ze n klein beetje in haar broek doet. Tegelijkertijd zegt ze zelf dat ze t niet voelt, maar of dat klopt...misschien voelt ze de aandrang niet goed? Ze is in periodes ook wat bang alleen naar de wc te gaan dus misschien speelt dat ook wat mee? We hebben n tijd met beloningssysteem gewerkt en toen ging t prima, ook gaat t soms een paar weken echt prima. Ik twijfel of we een doorverwijzing moeten vragen naar de poep-poli. Duidelijk dus; ik weet niet wat we nou moeten doen, zeker omdat ze straks naar school gaat en ik niet wil dat andere kinderen haar vinden stinken. Iemand ervaring hiermee en tips?