die kruidvat testen zijn bij mij nooit donker geworden. Ik heb bij nr1 met 6 weken zwangerschap getest en een heeeeeeel licht streepje en de digitale van clear blue gaf binnen tientallen sec ZWANGER aan. Nu bij nr 2 met precies 4 weken getest en ook weer een heeeeeel licht streepje. Meiden in mijn omgeving hebben ook de ervaring dat de streepjes erg licht zijn bij de kv testen. Maar licht of donker, streepje is een streepje. ik ben benieuwd wat de test dan morgen aangeeft. Hier trouwens met ochtendurine maar een dun streepje, maar toch echt zwanger. Spannend meid!
denk toch ook wel dat je zwanger bent...bij mij gaven de cb testen ook duidelijker een kruisje dan die van het kv.. Als je morgen toch nog een keer ga testen...neem dan de digitale van cb...heb je meteen zekerheid.. veel succes!
denk ook idd dat je zwanger bent hoor! morgen even opnieuw een test doen.. succes! zou idd echt voorbestemd zijn!!
ik herken dat trekkerige gevoel en de rugpijn ook wel als symptoom van mijn vorige zwangerschap, maar ik ken het ook al symptoom van mijn naderende ongie dus heel mss zit er dan toch nog een wondertje voor jullie aan te komen
hoi meiden Nou ik heb net een test gedaan hoor en wat denk je test mislukt:x geen controlestreep. Van de huisarts moet ik het gewoon effe afwachten en opnieuw testen! Nu vind ik het toch wel spannend hoor en ben heel ongeduldig Maar ja zometeen maar een nieuwe test halen gr nathascha
Ohhh jeetje heb je je urine bewaard?? Blijf kijken hier hoor vandaag. Hoop dat als het zo is een lekkere plakkerd is voor een maand of 8 nog
Ik heb ook even alles gelezen Oh, wat spannend meid! Ik hoop dat het raak is, dan heeft het gewoon zo moeten zijn! Wat zegt je man er van? Succes!!
Zo zie je maar, als er iets op je pad moet komen, dan komt het ook! hoop voor je dat deze zwangerschap goed zal gaan (en dat het raak is natuurlijk) maar ik denk van wel! veel succes! Groetjes
bij mijn eerste test hield ik het gewoon onder de straal van mijn urine maar er spetterde wat op de houder enzo dus ging niet zo goed. Bij de tweede heb ik in een plastic bekertje geplast en precies 30 sec erin gehouden toen dichtgedaan en gelijk plat neergelgd na 1 minuut gaf hij dit keer aan dat ik zwanger was. Dus in een potje plassen is beter denk ik en het ligt ook echt aan hoe lang je hem erin houd doe precies het aantal wat in de bijsluiter staat bij clearblue moet hij 30 sec. Ben benieuwd laat je het weten? veel succes
Ik gebruik met testjes alstijd een bakje/bekertje. Dat hele gedoe met erop plassen :S Haha, al een heel karwei op zich !
en al opnieuw getest?? ik heb ook het hele verhaal gelezen en vind het ook erg spannend!! hopen op duidelijkheid.. (meaning: een knaltest)
hey Nee nog niet kunnen testen te druk met mijn zoontje geweest en kon thuis nog niet weg Ik wil er zo eentje gaan halen het is wel effe spannend hiero gr nathascha
ja haha wij zitten blijkbaar net zo in spanning als jijzelf haha.. zodra je meer weet, even laten weten.. (i follow you )