spannend hoor ben heel benieuwd, ook naar een foto trouwens als je toch positieve plus hebt op de test zie je die toch ook wel op een foto? als je zwanger bent dan heeft het zo moeten zijn succes meid met de spanning
Begin al een beetje te twijfelen al die rare dingen de laatste tijd op t forum... Maar we zien t morgen ochtend misschien????
ja ik ga ook lekker naar bed.. morgen weer vroeg eruit .. pff haha dus dat wordt spannend, want ik heb geen computer bij de hand morgen.. pas in de avond dat ik weer eens kan kijken.. we zullen het zien liefsxx
Hoi hoi Sorry dat ik nog niks gereageerd heb maar er waren wat prive probleempjes dus vandaar Ik heb gister dus geen test meer kunnen krijgen maar ik heb wel de huisarts gesproken en daar moet ik om 20 over12 zijn zometeen dus hij zou gelijk een test doen dus ben benieuwd Ik laat het echt gelijk weten als ik bij hem vandaan kom en bedankt iedereen dat jullie zo meeleven xx nathascha
Jee wat spannend maak je het zeg! Zit het al even te volgen hier, maar het klinkt toch wel gewoon raak hoor. Ik had met de kv testen vijf dagen voor nod al een heel licht streepje. Vorige zwangerschap op de nod meteen een dikke donkere streep. Dus de testen werken wel Ben benieuwd, als het zo welkom is, ondanks de sterilisatie van je man, hoop ik dat het gewoon goed raak is, en je vandaag eindelijk duidelijkheid hebt!