Net licht positief getest op nod maar dat kan toch niet?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by nathascha, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou zeg idd wat een reactie!! Je moet trouwens die test bij HA gewoon betalen dus dan kan die dat toch gewoon doen :s

Ben benieuwd meid, hoop dat je eindelijk duidelijkheid hebt!

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Spannend hier! Ik hoop dat je snel antwoord hebt

3. nathascha

nathascha Actief lid

May 19, 2007
    218
    0
    0
    Nou meiden

Ik vanochtend meteen naar de winkel geweest ze hadden alleen nog de clearbleu plus testen ik die genomen test gedaan en waar ik hoopte op een dikke plus niets was minder waar weer een heeeeeeeeel licht streepje:$
    Ik net naar de wc en ik moet melden dat ik na 5 6 dagen overtijd met een lichte positieve test toch ongesteld ben geworden:(
    Vind het toch wel balen en het bevestigd wel effe hoe ik het niet eens was met de sterrilisatie:x
    Ik zou zo graag nog een kindje willen en dat mijn man dat heeft gedaan terwijl hij wist dat ik het niet wou doet me toch wel een beetje pijn :( maar goed kan er niets aan veranderen.
    Bedankt allemaal voor de steun;):)

xx nathascha

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Ohh balen zeg!ZO'n operatie is toch terug te draaien evtentueel? Misschien is anders mesa mogelijk. Maarja dan moet jullie beide het nog wel willen!

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

Mar 28, 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Wat vervelend meis

Enne niets aan te doen? Tuurlijk wel. Wil je niet opstoken, maarre een hersteloperatie is zo gedaan hoor. Bij ons is er ook een zwangerschap na hersteloperatie (in lief zn eerste huwelijk is ie geholpen) dus het is zeker niet onmogelijk...

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meid wat klote zeg, sterkte!!

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    :( jammer..

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Inderdaad erg jammer want je wilt het zo graag. Zou er heel goed met je man over praten en vooral hoe jij je voelt. Hier moet je niet jaren mee rond lopen. Vind het echt jammer voor je want de wens voor een tweede, derde etc is even sterk als een eerste.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ahh wat naar! Helemaal omdat je het niet eens ben met zijn beslissing. Ik hoop dat hij wel wilt nadenken over een eventuele hersteloperatie. Succes

10. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi

ik wilde ook mijn medeleven tonen..
    balen!! het kwam onverwachts maar was zo welkom geweest..

ik hoop voor je dat misschien je man door deze situatie misschien anders gaat nadenken over evt nog een kindje..

succes liefsx

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Sterkte.. Maar hoe kan je nou positief testen?
    Was het dan geen vmk?

Share This Page