Nou zeg idd wat een reactie!! Je moet trouwens die test bij HA gewoon betalen dus dan kan die dat toch gewoon doen :s Ben benieuwd meid, hoop dat je eindelijk duidelijkheid hebt!
Nou meiden Ik vanochtend meteen naar de winkel geweest ze hadden alleen nog de clearbleu plus testen ik die genomen test gedaan en waar ik hoopte op een dikke plus niets was minder waar weer een heeeeeeeeel licht streepje Ik net naar de wc en ik moet melden dat ik na 5 6 dagen overtijd met een lichte positieve test toch ongesteld ben geworden Vind het toch wel balen en het bevestigd wel effe hoe ik het niet eens was met de sterrilisatie:x Ik zou zo graag nog een kindje willen en dat mijn man dat heeft gedaan terwijl hij wist dat ik het niet wou doet me toch wel een beetje pijn maar goed kan er niets aan veranderen. Bedankt allemaal voor de steun xx nathascha
Ohh balen zeg!ZO'n operatie is toch terug te draaien evtentueel? Misschien is anders mesa mogelijk. Maarja dan moet jullie beide het nog wel willen!
Wat vervelend meis Enne niets aan te doen? Tuurlijk wel. Wil je niet opstoken, maarre een hersteloperatie is zo gedaan hoor. Bij ons is er ook een zwangerschap na hersteloperatie (in lief zn eerste huwelijk is ie geholpen) dus het is zeker niet onmogelijk...
Inderdaad erg jammer want je wilt het zo graag. Zou er heel goed met je man over praten en vooral hoe jij je voelt. Hier moet je niet jaren mee rond lopen. Vind het echt jammer voor je want de wens voor een tweede, derde etc is even sterk als een eerste.
Ahh wat naar! Helemaal omdat je het niet eens ben met zijn beslissing. Ik hoop dat hij wel wilt nadenken over een eventuele hersteloperatie. Succes
hoi ik wilde ook mijn medeleven tonen.. balen!! het kwam onverwachts maar was zo welkom geweest.. ik hoop voor je dat misschien je man door deze situatie misschien anders gaat nadenken over evt nog een kindje.. succes liefsx