Hoi, Via via ben ik hier terecht gekomen,en moet zeggen ziet er super uit. Ben Jennifer en moeder van een dochter Rianne die 15 augustus alweer 4 mag worden(wat gaat de tijd toch hard) Helaas zit het ervoor ons niet in om een 2de erbij te krijgen i.v.m Reuma van mijn man. Dit is ontzettend balen,maar och heb er 1(alhoewel dat de gevoelens niet minder maakt).Soms moet je helaas kiezen voor het verstand al zegt je gevoel iets anders.Door zijn medicijn gebruik mag ik niet zwanger raken.Kan wel maar dan moet hij in ieder geval een half jaar stoppen met de medicijnen.En wees eerlijkzwanger ben je niet 1,2,3. Heb namelijk voor Rianne 3 miskramen te verwerken gehad.Liep iedere keer mis op 7 weken en 3 dagen. (hoe krijg je het voor elkaar)Daar hebben we allebei veel verdriet om gehad,en om eerlijk te zijn kan ik er soms nog om janken.Zeker omdat het nu niet meer kan/mag. Maar om op mijn verhaal terug te komen,als ik nu zwanger zou raken van hem is de kans zeer groot dat het een kindje kan worden met een zware afwijking,en dan heb ik liever 1 kind met een vader die alles met haar kan doen,dan 2 kinderen met een vader die misschien weing met ze kan doen.Want je weet nooit wat de reuma gaat doen als Jan met de medeicijnen stopt. Heel verhaal ,maar zal met plezier de site rond gaan snuffelen.
Welkom, wat een verhaal... Wat jammer voor jullie dat een tweede kindje er niet inzit. Gelukkig hebben jullie al een meisje en ze is ongetwijfeld een zonnetje
Je wil niet weten,ze is heel gehoorzaam ,heel beleefd(soms te).En een ongelooflijke dondersteen. Kortom GEWELDIG
Welkom en lekker genieten van jullie dochter! Toch mooi dat die er is en dat het zo'n dondersteen is!