Net lopen en op de camping

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loesjuh, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mijn meisje loopt sinds een paar dagen en we gaan over 2 weken naar de camping in Spanje. Daar is vooral veel zandgrond en geen gras dus schoentjes aan is wel een must.

Nu heb ik een ruime collectie schoentjes met een flexibele zool (allemaal Shoesme) maar die zijn weer niet in een sandaal achtig iets te krijgen. Ik zat zelf te denken om Teva's aan te schaffen, maar dan wel het dichte model Psyclone of zoiets. Zouden deze sandaaltjes geschikt zijn voor een kindje die net loopt?

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Waterschoentjes zijn perfect,lekker flexibel en super luchtig:D

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn dochter liep vorig jaar ook net toen we in frankrijk op een camping stonden. Daar ook veel keien (we stonden aan een riviertje) en zand met 3 graspollen :D.

Ik had ook Teva sandaaltjes, wel gewoon open schoentjes en ze heeft veel op Crocs balerina's gelopen. Allebei ideaal voor dat soort grond.
    Waterschoentjes kon ze niet op lopen, daar gleed ze in weg.

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Okee thnx ik ga zo even de stad in om te kijken naar die Teva sandaaltjes. Waterschoentjes lijken mij ook niet zo geschikt omdat deze niet zo stevig zijn nog, wel flexibel.

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

van elephant heb je veel en leuke sandaaltjes, net als beagel (dr visser) van scapino ook veel en leuke sandaaltjes

Deel Deze Pagina