15 maanden, nieuwe fase?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicolevanl, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Mijn zoontje is net 15 maanden en is de laatste dagen zo anders dan anders. "uittesten" is het nieuwe woord. Dingen die niet mogen worden 100x herhaald. Loopt bijvoorbeeld naar de TV, wacht eerst todat ik kijk en gaat dan het scherm aanraken. Ik kan niets in de keuken doen of hij moet opgetild worden en mee kijken. Doe ik dat een keer niet..dan is het drammen, huilen en gillen. Als pappa iets verbiedt, dan loopt hij boos naar mama en krijg ik een mep.. pfff... ik vind deze fase soms echt lastig.. Herkent iemand dit misschien en kan die persoon mij geruststellen?

2. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    jahoor ik herken het helemaal! Hier een dochter van 15 maanden en 't gaat precies zo. Ik denk idd een nieuwe fase.. (helaas).

3. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Hier ook zo. En vooral eerst kijken of iemand wel ziet dat hij iets gaat doen wat niet mag! Ook drammen als hij niet in de keuken mag, of op het balkon.

Maar ik kan je geruststellen: hij is nu anderhalf en het gebeurt steeds minder (het uittesten dan). Ik kan natuurlijk nog niet zeggen of dat zo blijft, maar er lijkt een bemoedigende trend in te zitten.

Deel Deze Pagina