Hey meiden, vanmorgen had ik een heel klein beetje roze bij het afvegen. Ik natuurlijk gelijk bezorgd en ben gelijk een test gaan halen. Deze heb ik net gedaan en deze is echt knal! Positiever heb ik hem nog niet gehad. Betekend dit dat het gewoon goed zit? Zou mijn test bij een beginnende mk nu al lichter hebben uitgeslagen? Hebben jullie ervaring met roze verlies? Pffff ben echt niet meer gerust nu..
het schijnt dat veel vrouwen licht bloedverlies hebben.... gelukkig zelf nooit gehad... maar zolang het niet helderrood is schijnt er niks aan de hand te zijn... anders bel je toch gewoon de verloskundige daar zijn die mensen voor hoor!!! want je moet alle bijzonderheden ook melden daar... nou dit is een bijzonderheid...
Ik heb gebeld naar de gyn maar ze doen daar pas wat mee als je net zoveel bloed verliest als bij een menstruatie.
Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Het enige wat echt duidelijkheid geeft is een echo, dus ik zou de VK of gyn bellen. Je test ziet er in elk geval goed uit en roze is niet erg zeggen ze. Ik duim voor je dat het goed is!
Als het gewoon bij roze blijft wacht ik wel tot de 29e. Dan staat mijn eerste echo gepland. Bedankt Annemieke. Hoop dat het inderdaad niks uitmaakt.
Sorry, had je laatste berichtje gemist.. Misschien stelt het je gerust dat het roze bij mij de tweede keer bijna meteen overging in rood en gepaard ging met krampen. Was ook bij 5.5 weken. Bij jou kan het dus heel goed wat anders zijn!
Een test blijft sowieso positief aangezien er nog gewoon hcg hormoon in je urine zit, dit verdwijnt niet meteen bij een miskraam. Je kunt zelfs een week na een miskraam nog steeds positief testen. Maar goed net zoals al gezegd is door anderen.. Roze verlies hoeft niets uit te maken, kan nog zijn van de innesteling bijvoorbeeld, pas bij erge buikkrampen en helderrood bloedverlies zou ik me zorgen maken. Blijf positief, stress is natuurlijk niet goed en ook nog nergens voor nodig!