even jullie mening we zijn met oud en nieuw met een paar man. aan hapjes heb ik nu. gevulde eieren bladerdeeg hapjes. gehakt/ham kaas/knakworst kaas leverworst grilworst kookwors metworst toastjes kipkerry kip sate brie eier tonijn beenham boursin kruidenboter verder dacht ik aan gehaktballetjes en wat bittergarnituur hebben jullie nog sugesties?
wraps gevuld met zalm en roomkaas en dan in stukjes snijden, erg lekker! maar volgens mij heb je wel genoeg hoor, ik weet niet hoeveel mensen er komen, maar honger zullen ze niet hebben
ah, doe er dan krabstick in, dat mag toch wel? of iets anders dat je lekker vindt. erg veel variatie op mogelijk, sla met pijnboompitten en paprika en tappenade, roomkaas met komkommer en blieslook, echt heel veel mogelijk!
Ja lijkt mij ook genoeg! haha, klinkt wel erg lekker allemaal! Vooral die bladerdeeg knakworstjes/ham/kaas. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga halen voor oud en nieuw
Als je toch een variatie hierop wilt doen, kun je ook ipv zalm rookvlees doen (of ham ofzo), sla erbij en dan een sausje maken van creme fraiche met mosterd (naar smaak) en dat erover. Ook errug lekker!
pfff wat veel zeg, zou er spontaan misselijk van worden van al dat gevreet met de feestdagen... een lekker borreltje en wat nootjes vinden wij meer dan zat... kan geen hapje meer zien...
hihihihi dat ga ik ook allemaal maken! Wij zijn maar met zn 4en tot zo'n uur of 1. Maar daarna is altijd zoete inval. Ik heb nog chickenwings erbij(traditie met wat vrienden) En uiteraard oliebollen.
nou het lijkt me net genoeg.. nee lijkt me zat hoor! klinkt idd goed, en goeie tip oliebollen, eens kijken waar we die gaan halen
idd, meer als voldoende. wat ik ook altijd wel lekker vind, zijn van die mini pizzaatjes van piccolini, jammie!
echt veel te weinig joh! ik zou er nog bij doen; chips popcorn wraps zalm cocktail worstjes schijfjes komkommer worteltjes koekjes schuimpjes chocolaadjes sate stokjes kippepootjes broodje kebab frietje stukje taart stukje vlaai stukje cake uhmmmmm nee gekkie je hebt genoeg! ziet er pirma uit, krijg er honger van
lijkt mij ook genoeg. ik heb hier: chips nootjes 3 verschillende worste kaas. cocktail knakworsten. toastjes kipsate kipkerrie boursine paturain stokbrood m&ms komkommer augurk gerold in boterhamworst als het niet genoeg is dan doe ik de frituur aan en maak ik party snacks klaar.