nieuw hier!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by glamoury, Sep 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    hallo allemaal!!

ik heb me net aangemeld voor deze site......en moet dus nog even kijken en uitvogelen hoe het hier werkt.

ik ben 16 augustus gestopt met de pil(het was de laatste van de strip) en mijn vriend en ik hebben dus de beslissing genomen om voor de eerste te beginnen....

vind het allemaal ontzettend spannend, omdat ik voor dat ik mijn huidige vriend leerde kennen, ook al bezig ben geweest om voor een kindje te gaan.
    omdat de relatie over was, ben ik weer aan de pil gegaan, met veel verdriet, maar een andere keus was er niet.
    reden waarom ik het nu best wel spannend vind, en een ietsiepietsie onzeker, is dat ik in mijn vorige relatie bijna 2 jaar bezig ben geweest en dat het niet lukte.

het kan zo zijn dat ik niet goed in mijn vel zat, de realatie was natuurlijk al niet al te best toen, onregelmatige cyclus..... voor het zingen de kerk uit....(daar worden er maar bar weinig zwanger van).

maar nu zijn mijn partner en ik tot het besluit gekomen om het te gaan proberen, en nu vind ik het allemaal zo ontzettend spannend!!!
    ik ben nu een cyclus app aan het bij houden, omdat ik het gewoon fijn vind om alles bij te houden en om inzicht in mijn cyclus te krijgen........

ik hoop alleen dat mijn cyclus gewoon wat meer regelmaat heeft, dat zou het spanning weghalen bij mij.

als ik een normale cyclus zou hebben....dan zou het zomaar raak kunnen zijn nu......maar zou dat niet het geval zijn.....dan vraag ik me af.....hoelang moet je wachten met testen tegen die tijd........heb afgelopen weekend wel het gevoel gehad, dat ik mijn ovulatie heb gevoeld, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen......ppppffftt.....blij dat ik het ff van me af kan schrijven hier

ben ook niet meer 1 van de hele jongste, dus we wilden echt niet meer wachten, maar het lijkt wel of ik er nu iets onzekerder over ben als toen.....over hoe het allemaal zal gaan ed.

maar 1 ding is zeker.......IK BEN ONTZETTEND BLIJ DAT WE SAAMPJES DE KNOOP DOORGEHAKT HEBBEN:)

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen, we duimen natuurlijk dat je snel een positieve test in handen hebt!

3. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    dank je wel liza!!

ja ik hoop het ook.......vind het allemaal wederom weer zo ontzettend spannend!

lijkt ook wel alsof ik er tegenwoordig veel meer over na denk dan voor een aantal jaren terug, met name over mijn ovulatie.....cyclus.....meer klussen dus!!

ik mag nog niet zeuren vind ik...ben net een blauwe maandag gestopt met de pil...maar omdat ik het toen zo anders ervaarde....hoop ik dat het me nu beter vergaat.

dacht laat ik maar eens op een forum gaan kijken.......

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ja! Ik ben eind april met de pil gestopt.. Zit in mijn 4e ronde maar ook wel pas de 1ste serieuze ronde.. Extra spannend en dus ben ik er ook extra mee bezig! Hebben nu voor het eerst 'gericht' geklust.. Zaterdag een test gedaan maar die was hartstikke negatief! Nu duim ik dat ik te vroeg was en dat ik zaterdag weer mag testen en dan positief..
    Maar heb er zelf niet meer zo'n goed gevoel over na de test van afgelopen zaterdag :(

5. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meid,

Welkom hier en heel veel plezier met het klussen met je vriend samen. duimen heel hard dat je snel zwanger bent. Als je eisprong niet kan vinden kan je ovulatie testen kopen meschien wat makkelijker om dan te vinden. succes meid

6. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    Thanks ladys!!!

Liza kan me voorstellen dat je je zo voelt.....ik denk dat ik hetzelfde zou ervaren....juist omdat je gericht geklust hebt.

Ik hoop voor je dat het idd gewoon te vroeg was om te testen. Hou je me op de hoogte? Wanneer wil je opnieuw gaan testen?

Voor mezelf weet ik natuurlijk niet hoe mijn cyclus nu is omdat ik natuurlijk pas net met de pil gestopt ben.
    Voor een paar jaar geleden was mijn langste cyclus in 2 jaar tijd 78 dagen. Extreem lang natuurlijk maar zat in een relatie met extreem veel stress en een eenzijdige kinderwens wat natuurlijk ook niet bevordelijk is.

Dus voor nu....ik weet niet zo goed wanneer ik moet testen...

Ik ben op 16 augustus met de pil gestopt....20 augustus ongesteld geworden dus als ik nu van een normale cyclus uit zou gaan heb ik nu mijn eisprong.....met regelmaat geklusd de afgelopen week en gister ook nog....zal dr vanaaf nog wel van komem denk ik want mijn vriend wil niets liever dan een kindje........ maar goed even kijken wanneer ik dus moet testen......denk als ik niet ongi word en als ik het vol kan houden een week na de verwachte ongesteldheidsdag van een normaale cyclus.

Wie weet hoe het gaat lopen maar ben heel blij dat we de knoop doorgehakt hebben

X

Share This Page