Er is niks mis met gewone kleding, maar als je net bevallen bent en begint met bv, danis een knoopjesshirt wel zo handig vond ik... Inmiddels loop ik niet meer in pyjamajasjes hoor
Heb de eerste paar dagen in een lekkere jogging/yoga broek gelopen. Heb normaal maat S van ondergoed. Had nu onderbroeken maat M gekocht. Zat net wat lekkerder. Trok in de eerste 1,5 week soms nog mijn positiebroek aan. Daarna ben ik weer mijn eigen kleding gaan dragen.
De eerste dagen heb ik in pyjama rondgelopen, ik had geen zin om me aan te kleden en die pyjama's zaten zo lekker zacht, haha. De derde dag heb ik me aangekleed, omdat baby naar het ziekenhuis moest. Ik paste eigenlijk gelijk alweer een gewone broek met shirt. De dagen daarna heb ik me toen ook maar gewoon aangekleed, was eigenlijk ook wel weer lekker om weer normale kleren te dragen. Qua ondergoed droeg ik direct gewoon mijn normale ondergoed met een voedingsbh.
Passen deed ik alles direct weer... Ik heb namelijk nooit positiekleding gedragen maar gewoon mijn eigen kleding. Maar lekker zitten deed dat natuurlijk niet. Lekker sport/huisbroek aangehad met een leuke gekleurde sporttop en vestje. Na een weekje heb ik weer een spijkerbroek geprobeerd maar dan wel enkel voor de show, zodra ik thuis kwam verwisselde ik hem weer voor een makkelijk broek!
Bedankt weer voor jullie ervaringen! Ik heb rr erg veel aan! Wat ik nu klaar heb liggen. Pyama om in te bevallen, best wel wat ruim ondergoed ook een boxer van mijn man!, sokken, slippers, sloffen, joggingbroek, wat ruimere positiebroek, 2 positie shirts en 1 wat strakker topje, gewoon shirt wat ruim valt en een borstvoedings bh! Best wel wat! Maar beter te veel als te weinig! Vergeet ik nog iets aan kleding voor mezelf?
Ik heb thuis 6 dagen op bed gelegen. 4 dagen alleen onderbroek maatje enorm en een voedingsbh met topje. 2 dagen in een joggingbroek en een simpel shirtje en daarna naar beneden in diezelfde joggingbroek. Pas na ruim een week ben ik mijn zwangerschapsbroeken weer gaan dragen. Niet vanwege de buik, maar omdat ik al heel vroeg in de zwangerschap twee broekmaten gegroeid ben en dus geen normale broeken in die maat heb.
Joggingbroek of legging, voedings bh, hemdje, vest en om het geheel af te maken een grote onderbroek, de eerste paar dagen zelfs zo'n sexy ziekenhuisbroekje...zat gewoon het lekkerst
Leggings! Alleen maar leggings, vooral thuis. Als ik buiten de deur ga een zwangerschapsbroek. En sinds kort stretchrokjes. Handig als e bv geeft. Normaal draag ik Jurken, aar met bv gaat at wat lastiger. Pas niet in mijn oude breken ,hoewel ik maar 3 kilo verwijderd Ben van mijn oude gewicht.
De eerste dagen heb ik die heerlijke stretch onderbroeken van het ziekenhuis aan gehad en een sport bh of gewone bh en hemdje er over. Verder had ik m'n positie joggingbroek de eerste dagen aan. Daarna een tijdje m'n baggy spijkerbroek met gewoon ondergoed. Na 2 weken kon ik een aantal van m'n oude broeken aan.
Ik had een leuke pyjama gekocht voor direct erna. En een mooi zijden badjasje... Dat badjes is nooit mijn tas uitgekomen, maar ik heb wel wat daagjes in mijn pyjamaatje in het ziekenhuis vertoeft. Op de zoveelste dag deed ik een dikke legging aan en een voedingsjurkje van noppies. Toen vond ik het wel weer mooi geweest met pyjama's .
ik had de eerste dagen na mijn bevalling een soort trainingsbroek of huispak aan, lekker makkelijk. ik heb nu sinds gisteren mijn normale kleding weer aan. maar ik zit ook meteen eigenlijk weer op mijn normale gewicht. ik was niet veel aangekomen. mijn dochtertje is nu 6 dagen.
Dezelfde dag gewoon heerlijk een trainingsbroek met een lekker simpel shirtje er op. Dit heb ik 2weken gedragen, steeds een spijkerbroek en een gewoon effen shirt. Sinds afgelopen week (zoonlief 3 weken) echt nu elke dag weer mijn gewone kleding.
Direct na de bevalling had ik mijn joggingbroek aan een een trui erop, thuis ook joggingbroek en trui. En na 3 dagen had ik alweer mijn eigen broeken maat 36 aan. Doe gewoon aan wat lekker zit en jij je prettig in voelt! Succes