Help! Ik ben nu twee dagen overtijd en ik durf niet te testen... Het zit zo: Mijn laatste ongi was 14 november en mijn cyclus is vrij regelmatig. Nou had ik die keer veel meer pijn dan normaal, maar ik heb ook endometriose, dus dat is niet zo gek. Deze maand heb ik ovutesten gebruikt, maar kon mijn ei niet vinden en tot overmaat van ramp had ik ook een schimmelinfectie . Nu dus twee dagen overtijd en totaal geen symptomen! Geen misselijkheid, geen gevoelige borsten, niet moe... Ik weet dus haast zeker dat ik niet zwanger ben...en durf niet te testen. Kan het ook zijn dat je er helemaal niets van merkt? En als je helemaal geen ei hebt gehad, wordt je dan ook niet ongi? Of hoor je zowiezo een bloeding te krijgen (dus ook zonder ei)? Ik wordt zo moe van mezelf! Daan
spanned meis, ik zou gewoon een testje doen hoor, sommige hoeven al die dingen die je opnoemt helemaal niet te voelen om wel zwanger te zijn!
Hoi Danielle, Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik durf ook niet te testen. ik heb ongeveer 1,5 week last gehad van een soort krampjes in mijn lies en onder mijn schaambot. Ook heb ik 2 dagen last gehad van zere tepels. Alleen nu is het allemaal verdwenen en nog niet ongi....... Nu moet ik wel zeggen dat ik wel vaker een paar dagen overtijd ben. Dus nu wacht ik het allemaal wel af. heb mezelf voorgenomen als ik vrijdag nog niet ongi ben dat ik dan ga testen. T blijft spannend!
Volgens mij kun je ook zonder ei ongi worden en gebeurd dat wel vaker. Misschien even op google kijken of je er iets over kan vinden? Succes
heb vanmiddag test gekocht, maar heb me voorgenomen om morgen te testen (als ik dan wel durf) het zou zo fijn zijn als ik wat symptomen had... zucht
Kan het me wel voorstellen. Ik heb nu al t gevoel dat ik van alles zou moeten merken en denk dat als ik over 9 dagen nog niks voel dat ik dan misschien ook niet durf te testen. Heb op de een of andere manier toch in me hoofd dat bijna alle vrouwen wel iets merken aan zichzelf en dat t dus hoort. Maja, dat zit in mn hoofie hihi
Dames, Ik zou echt testen. Zelf had ik nergens last van tot een week of 7. Door een test ben ik er achter gekomen en dacht dus dat het toen pril was, maar was al 6 weken. Heel veel succes met testen en ik hoop dat die positief mag zijn. Groetjes, Krissa
Hoi, gisteren (maandag) getest en wat ik al dacht: NEGATIEF! Had ik wel verwacht, maar was toch erg teleurgesteld. Heb toch met bibberende handjes die test gedaan. Was er daarna behoorlijk klaar mee (zie berichtje: het zal een keer mee zitten maar niet heus). Vandaar dat ik nog niet had gereageerd. Vandaag zijn de dijken doorgebroken en ik moet zeggen dat ik wel blij ben. Dan kunnen we tenminste weer de volgende ronde in. Ik was al bang dat er iets mis was. Ik hoop voor alle anderen dat jullie test hartstikke POSITIEF is. Ik duim voor jullie!