net naar de gynaecoloog geweest en het is niet goed, ben zoo van slag :(

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

daan@ weet je al wat?

2. Daantje ben je weer terug? Ging 't?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ben geweest meiden..

net naar de gyn geweest.. hij wilde direct een onderzoek met camera en water (Hysteroscopie) doen. eenmaal met de hysteroscopie bezig zag hij veel bloed in de baarmoeder en kon weinig zien omdat de afzuiging niet goed was van het apparaat. veel grillige randen aan de baarmoeder, maar de stukken die de echoscopiste had gezien waren ineens weg???? maar het baarmoederslijmvlies was nog steeds erg dik en grillig. Toen besloot hij ineens met een eendenbek te kijken naar de baarmoedermond, en wat hij toen zag was niet goed.. er zit een hele hoop weefsel wat er erg afwijkend uitzag.. hij besloot dus meteen om het weg te branden met lis. 2 electroden op mijn lijf geplakt en toen 3 grote verdovingsspuiten in mijn baarmoedermond gezet. toen werd het weefsel weggebrand en nu word het opgestuurd naar de pathaloog anatoom en volgende week donderdag de uitslag. volgens hem ziet het er niet goed uit.. hij kon zich ook niet voorstellen dat mijn uitstrijkje 7 maanden geleden goed was..

nu dus afwachten tot donderdag op de uitslag van de pathaloog.. maar eerlijk gezegd ga ik na vandaag van het ergste uit, en dat terwijl ik telkens zeer positief probeerde te denken

de echoscopiste kwam er nadehand nog bij ( die de echo maandag maakte) en vroeg de dokter ook uit omdat ze maandag ook al erg verdacht vond en er niet goed vond uit zien..heb nu erg veel buikpijn en even helemaal van de kaart

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Pff meis, snap dat je er compleet doorheen zit.

Enorm veel sterkte

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    pffff wat erg .....zal een lange week wachten worden , knuffff ..sterkte ..

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik schrik ontzettend van je bericht. Het klonk al niet goed, maar kan me voorstellen dat je nu nog meer van de kaart bent. Alle emoties en spanningen komen er nu ook uit. Ik wil je een reusachtige digitale knuffel geven en ik leef onzettend met je mee!

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat erg..sterkte !

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jeetje zeg... kutzooi. en dan nog een week wachten. meid wat een ellende. maar onthou wat ik zeg. het KOMT goed! he als je een keer wilt uithuilen of je woede afreageren. pb me gerust. :)

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat een verhaal weer! Sterkte meis!

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    he meis, wat kut!

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Sterkte meis!!

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hele dikke knuffel ook van hieruit! Dat wachten is zo vervelend he... Maar goed dat de gyn het initiatief nam om al dingen te laten onderzoeken.

Veel sterkte komende week, we duimen voor je.

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    wat verschrikkelijk heftig nieuws meid!! ,
    hopelijk mag het toch nog allemaal vallen en het postief uit vallen voor je , want dit nieuws is wel ff een harde klap die je moet verwerken...

14. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ach jeee meid zal ook zeker ff tijd nodig hebben te helen van binnen zal wel heel gevoelig zijn. Hoop toch de uitslag voor je meevalt en ga idd niet gelijk van het ergste uit makkelijk geZegt natuurlijk. Heel veel sterkte en schrijf het lekker van je af knufff

15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

:( wat een rotdag voor je... Heb je veel lieve mensen om je heen? Een dikke knuffel vanuit hier..

Amber

16. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Jeetje meid, wat erg :(:(:( En nog een week wachten... dat is toch slopend!!! Ik schrik van wat je schrijft :( Hoe kan dat nou dat 7 maanden na het goede uitstrijke zit er nu een afwijkende weefsel in je baarmoedermond??? Pfff.....
    Heel veel sterkte en dikke knuf.

17. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte met wachten op de uitslag,
    ik ga heel erg duimen dat de uitslag meevalt.

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik vraag me ook af hoe dat kan 7 maanden geleden nog een goede uitslag je zou zeggen dat het dan niet iets verkeerds is of het moet zo hard groeien zet er idd mijn vraagtekens ook bij?

ik duim met je mee dat de uitslag goed uitpakt en als het het niet doet dat het goed te behandelen is

veel sterkte

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Het hoeft ook niet de baarmoedermond te zijn. Kan ook alleen de baarmoeder zijn.

Heel veel sterkte meid deze week met wachten.. :(

20. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat erg allemaal. En dan dat ellendige wachten, verschrikkelijk.
    Ben je niet alleen??

Deel Deze Pagina