ik ben geweest meiden.. net naar de gyn geweest.. hij wilde direct een onderzoek met camera en water (Hysteroscopie) doen. eenmaal met de hysteroscopie bezig zag hij veel bloed in de baarmoeder en kon weinig zien omdat de afzuiging niet goed was van het apparaat. veel grillige randen aan de baarmoeder, maar de stukken die de echoscopiste had gezien waren ineens weg???? maar het baarmoederslijmvlies was nog steeds erg dik en grillig. Toen besloot hij ineens met een eendenbek te kijken naar de baarmoedermond, en wat hij toen zag was niet goed.. er zit een hele hoop weefsel wat er erg afwijkend uitzag.. hij besloot dus meteen om het weg te branden met lis. 2 electroden op mijn lijf geplakt en toen 3 grote verdovingsspuiten in mijn baarmoedermond gezet. toen werd het weefsel weggebrand en nu word het opgestuurd naar de pathaloog anatoom en volgende week donderdag de uitslag. volgens hem ziet het er niet goed uit.. hij kon zich ook niet voorstellen dat mijn uitstrijkje 7 maanden geleden goed was.. nu dus afwachten tot donderdag op de uitslag van de pathaloog.. maar eerlijk gezegd ga ik na vandaag van het ergste uit, en dat terwijl ik telkens zeer positief probeerde te denken de echoscopiste kwam er nadehand nog bij ( die de echo maandag maakte) en vroeg de dokter ook uit omdat ze maandag ook al erg verdacht vond en er niet goed vond uit zien..heb nu erg veel buikpijn en even helemaal van de kaart
Ik schrik ontzettend van je bericht. Het klonk al niet goed, maar kan me voorstellen dat je nu nog meer van de kaart bent. Alle emoties en spanningen komen er nu ook uit. Ik wil je een reusachtige digitale knuffel geven en ik leef onzettend met je mee!
jeetje zeg... kutzooi. en dan nog een week wachten. meid wat een ellende. maar onthou wat ik zeg. het KOMT goed! he als je een keer wilt uithuilen of je woede afreageren. pb me gerust.
Hele dikke knuffel ook van hieruit! Dat wachten is zo vervelend he... Maar goed dat de gyn het initiatief nam om al dingen te laten onderzoeken. Veel sterkte komende week, we duimen voor je.
wat verschrikkelijk heftig nieuws meid!! , hopelijk mag het toch nog allemaal vallen en het postief uit vallen voor je , want dit nieuws is wel ff een harde klap die je moet verwerken...
Ach jeee meid zal ook zeker ff tijd nodig hebben te helen van binnen zal wel heel gevoelig zijn. Hoop toch de uitslag voor je meevalt en ga idd niet gelijk van het ergste uit makkelijk geZegt natuurlijk. Heel veel sterkte en schrijf het lekker van je af knufff
Jeetje meid, wat erg En nog een week wachten... dat is toch slopend!!! Ik schrik van wat je schrijft Hoe kan dat nou dat 7 maanden na het goede uitstrijke zit er nu een afwijkende weefsel in je baarmoedermond??? Pfff..... Heel veel sterkte en dikke knuf.
ik vraag me ook af hoe dat kan 7 maanden geleden nog een goede uitslag je zou zeggen dat het dan niet iets verkeerds is of het moet zo hard groeien zet er idd mijn vraagtekens ook bij? ik duim met je mee dat de uitslag goed uitpakt en als het het niet doet dat het goed te behandelen is veel sterkte
Het hoeft ook niet de baarmoedermond te zijn. Kan ook alleen de baarmoeder zijn. Heel veel sterkte meid deze week met wachten..