jeetje ik schrik er van... wens je heel veel sterkte en we zijn er met zijn allen voor je.. dikke knuffel
Jeetje meid wat een verhaal en wat een ellende.. wil je veel sterkte toewensen en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en een goede behandeling...
Ben er stil van. Wat een nachtmerrie zeg...en dan druk ik het nog zachtjes uit. Je zit in een rollercoaster en bent er nog steeds niet uit. Heel erg veel sterkte meid. Kwebbel
Nu ook nog enorme ruzie met schoonouders Man had ze maandagmiddag ingelicht en verteld over de hele situatie en ze heeft nogineens meer gebeld Nu belt man ze op om alles te vertellen en zeggen ze " ochja, kanker" als ze het heeft is ze nog niet dood Knallende ruzie nu aan de telefoon Ze zeggen LETTERLIJK dat het niet belangrijk is, want het is maar een schoondochter. Ik ben echt laaaaaaiend!!!!! Want het is maar een schoondochter !!! Pfff mijn bloeddruk is 220 ofzo
jeetje wat idote achterlijke reactie , ze hebben het wel over de liefde van hun zoon en de moeder van hun kleinkind , en das niet belangrijk ......................jeetje .........knufffff
jeetje meid, dat gaat een lange week worden hopelijk heeft de gynaecoloog alles direct goed weggehaald en blijkt de uitslag mee te vallen (ook al hoort het niet goed). heel veel sterkte gewenst en probeer je niet druk te maken om je schoonouders, als ze zo denken zijn ze je echt niet waard!
Maak je niet te druk om anderen in deze situatie. Denk even alleen aan jezelf en je gezinnetje. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en blijf positief denken!
Jeetje meis wat heftig!!! en wat een ontzettend lange week zal dat worden zeg! Hel veel sterkte en probeer hoe meoilijk ook wat afleiding te zoeken.. En richt je voornamelijk lekker op je gezinnetje.. Hele dikke knuffel!
heeel heeel veel sterkte, wat een verschrikkelijk kl*te nieuws en ik hoop dat het "meevalt" de uitslag, hoop ook dat de week snel gaat voor je. laat je schoonouders in hun eigen sop gaar koken, je hebt het druk genoeg met je zelf en je gezin.
Jeetje ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Ik vind het vreselijk voor je. En wat goed van jou dat je naar die andere ha bent gegaan omdat het voor je gevoel niet goed zat! Die reactie van je schoonouders is alles behalve fijn. Ik praat het niet goed maar het zou een reactie kunnen zijn omdat ze niet weten hoe ze wel moeten reageren. Ik wens je heel veel sterkte toe, de komende week maar ook met de dingen die nog komen gaan. Lijkt me ook erg lastig vanwege je autisme dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent dat krijg je dan ook nog eens bovenop.
Hun zijn onbelangrijk nu en wat ze van je vinden al helemaal. Het gaat nu om jou en je gezin en je hebt al je positieve energie nodig om deze situatie goed te handelen. Al die negativiteit maakt het alleen maar erger, ik zou hun mening en idee maar even uit de weg gaan. Ruzie erbij kan je er nu niet bij gebruiken en hun veranderen doe je net zo min op zo'n korte tijd. Heel veel sterkte!
Naja zeg. Niet normaal zoals je schoonouders over je praten! Ik kan me voorstellen dat je woest bent.:x