net naar de gynaecoloog geweest en het is niet goed, ben zoo van slag :(

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Poeh, het 'onderzoek' is achter de rug.
    Het klinkt niet positief. Ongelooflijk.
    Wat vreemd ook van dat uitstrijkje.
    Meid, heeeeel veeeel sterkte. Wat een spannende en onzekere zaak.
    En ik zou mn aandacht voorlopig even niet op mn schoonouder richten...wat een reactie zeg.

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een rot nieuws heb je gekregen, sterkte meis!

Probeer je energie op jezelf en je gezin te richten en laat je schoonouders maar lekker in hun eigen sop gaarkoken. Jullie hebben nu wel wat anders aan je hoofd en wat laag om zoiets te zeggen tegen je zoon over zijn vrouw.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ooooh meisje toch :( ik had zo gehoopt op andere nieuws ....

en tja je schoon ouders wat een ......... het maakt voor mijn niet uit wie het is maar het is en blijft gewoon onzettend vervelend en je schoonouders zouden er gewoon voor jullie moeten zijn !
    want het is al super moeilijk voor jouw maar ook voor jouww vriend is dit een lastige tijd en bij zo,n moeilijke tijd heb je toch echt wel je familie nodig

meis ik blijf je volgen en voor nu heel veel sterkte en geef je energie alleen aan positieve dingen

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    OW nee. Wat een naar bericht. Gadverdamme.
    Heel veel sterkte tijdens het afwachten van de uitslag en de periode die daarna gaat komen.

En je schoonouders!?! Mijn hemel! Ik ben plaatsvervangend woest voor je! Waar halen ze het gore lef vandaan om zo iets te zeggen!

Sterkte meid!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zijn die schoonouders wel een beetje normaal, zelfs als je iemand niet kent zou je nog meeleven en enig begrip kunnen opbrengen.

als het dan om je schoondochter gaat , kan je toch in de auto springen en een arm om haar schouder leggen?? is dat zo veel gevraagd??

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik leef met je mee meid, verdomme wat erg!
    En die schoonouders van jou, bah bah wat een lage reactie, maar probeer je daar nu niet al te druk om te maken, hoe moeilijk ook....denk aan jezelf xxx sterkte

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de tranen stromen over mijn wangen, ik ben echt furieus, ben zooo kwaad en aan het huilen van verdriet

man heeft 25 minuten met ze gebeld en ze zeggen dus letterlijk dat ik maar een schoondochter ben en het niet erg is als ik kanker heb
    ze gaan daar ook heus niet voor bellen of een vakantiedag voor pakken..

de situatie is al langer erger.

mijn man heeft een zus en die heeft altijd slechte dingen gedaan die totaaaal niet goed te keuren zijn. En man was altijd de braverik en nog steeds.. echt een super goedzak die geen vlieg kwaad doet en ook nooit maar dan ook nooit boos zal zijn. man moest kostgeld betalen, rijbewijs betalen, eigen kleding en kapper betalen, en zus kreeg studiefinanciering, rijbewijs, auto,vaatwasser,etc..

wij gingen samenwonen en zijn niet komen kijken. mijn moeder had borstkanker en stond tussen de chemo's door mee te klussen en dat wisten ze. en zij hebben nogineens aangeboden tot hulp.. niet dat dat moet, maar toen in ieder geval interesse!! na 8 weken klussen kwamen ze een keer op bezoek, en zeiden nogineens dat het mooi was geworden..tijdens die 8 weken kwamen we daar thuis wel vaak over de vloer, maar echt nooit de vraag hoe het klussen ging of hoe het met mijn moeder ging

toen was ik zwanger en lag ik telkens weken kotsend in het ziekenhuis.. 0 bezoekjes, niks.. toen Giorgio was bevallen belde ik ze na de bevalling op om 23.00 en pakte ze op met de mededeling dat ze wou slapen..

toen kwam ze op kraamvisite, en toen de tijd vorderde en giorgio steeds ouder werd hadden ze zelfs nooit drinken of iets lekkers in huis.. nog geen ranja, niks.. manlief echt 1000x moeten vragen ( zoon is inmiddels 2) en nu hadden ze vorige maand een keer wat drinken voor hem (1e keer)

Giorgio ook 2x in het ziekenhuis gelegen, geen bezoekje, niks

zoon heeft ook nooit cadeautjes gekregen, nog geen rompertje van 50 cent van de wibra( en ze hebben echt geld genoeg)

ook vertelde ze 4 weken geleden: wat gaan jullie met kerst doen? wij hebben dochter uitgenodigd voor 1e kerstdag en buurman voor 2e kerstdag'' waarop wij express zeiden: '' wij gaan helemaal niks doen'' waarop ze ons ook niet uitnodigde..

toen was ik al zeer gepikeerd, maar liet niks merken

nu had man ze dan maandag gelijk na de echo gebeld ( toen was ze op haar werk) en reageerde er niet echt op..niet dat ze na haar werk nog ff terugbelt, of dinsdag, of woensdag, neuhh, niet belangrijk..

nu belt man dus op om te zeggen van de onderzoeken van vandaag ( wist nogineens dat ik naar de gyn moest) en breekt de hel los

echt schelden, vloeken, schreeuwen niet normaal.. gelukkig lag zoontje al in bed.. het is maar een schoondochter, zal ze niet wakker van liggen, ziet ook niet in waarom ze had moeten bellen ofzo, gaat ze geen sorry voor zeggen..

sorry dat ik het zeg, maar zo'n mensen hadden nooit kinderen moeten krijgen, zelfs een zak stront heeft nog meer gevoel

pff dat lucht op...

8. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Daantje lieffie.. Wat is dit een vreselijke situatie!!! Mijn hemel meissie wat krijg je te verstouwen.. Ik wil je veel sterkte wensen in van afstand geef ik je een dikke knuffel!!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn hemel Daantje!
    Ik ben er stil van...wat een onzekerheid zeg.
    Ik hoop dat je een goed vangnet hebt van mensen die er wel voor je zijn. Sterkte!
    Elmo

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje wat een klotesituatie.... :( en dan die onzekerheid nu nog een week. Ik kan alleen maar duimen dat het toch mee gaat vallen. En dat de week een beetje snel voorbij gaat.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    :$:$:$

WAT? mijn hemel zeg heeft dat mens een bord voor dr kop, Mijn hemel zeg..

Probeer je er niks van aan te trekken Al zal dat heeeeeel veel moeite kosten. maar meid jij hebt wat anders aan je hoofd.

12. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Meid ook ik wil je heel veel sterkte wensen wat een verschrikkelijk nieuws zeg!! Ik snap dat je woest bent op je schoonouders zijn ze helemaal van de pot gerukt!!! Maar probeer je woede om te zetten in positieve energie (makkelijker gezegd dan gedaan) Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Heel veel sterkte! Hopelijk blijkt het toch beter mee te vallen dan nu gedacht wordt!

En die schoonmoeder wil ik wel eens even dooreen schudden voor je. Wat een onmens :(.

14. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Meid wat een vreselijk mensen:x.. een ander woord heb ik er niet voor. En ik snap helemaal dat je er heel boos om bent, maar probeer het nu wel even naast je neer te leggen en te accepteren dat hun het niet waard zijn. Denk aan jezelf en gezin.. een heel veel sterkte de komende tijd.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Na het lezen van je s-ouders verhaal kan ik maar 1 ding zeggen:
    Probeer jullie te richten op jezelf, je eigen gezondheid en je eigen gezin en familie.
    Jammer dat het zo moet, maar nu kun je je energie wel beter gebruiken.

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ah wat een nieuws :(:(:(:( en dan ook nog die vreselijke schoonouders! Heel veel sterkte!!

17. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Heel veel sterkte!

18. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Jeetje meid......Met alles wat er nu gaande is en dat is echt heel veel
    wat je nu op je bord krijgt,kan je deze negativiteit echt niet gebruiken.:(
    Focus op jezelf ,je man en je zoontje.....dat is belangrijk en niks anders.
    Persoonlijk zou ik het contact verbreken met je schoonmoeder...wat
    een vreselijk mens.....je kan je energie nu beter in jezelf en je gezinnetje steken.
    Ik denk dat ik voor zo goed als iedereen hier spreek als ik zeg dat we er voor je zijn.(((knuf)))

19. wat erg :( heel erg veel sterkte de komende periode en hoop dat je uit dit topic maar veel kracht mag halen!

20. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Getver meid, wat krijg je het voor je kiezen! Wat de anderen hier al zeggen: probeer je te richten op je gezin, de mensen die wel om je geven om de bezoekjes aan het ziekenhuis aan te kunnen.
    Daar kan je zulke gevoelloze mensen echt niet bij gebruiken. Ik weet niet hoe je man hierin staat, maar ik zou ze gewoon direct laten vallen en het contact verbreken. Lijkt mij niet nodig om daar nog energie in te steken. Misschien even bellen (mag je man doen) om te zeggen dat ze in de stront kunnen zakken en dan verder met waar het (helaas) nu om draait. (Ook heel erg voor je man trouwens. Sterkte voor hem!)
    Ik hoop dat je veel steun om je heen hebt, van ouders en vriendinnen, en dat je genoeg afleiding kan vinden de komende week. Want dat wachten elke keer is zo moeilijk. Sterkte daarmee.

Deel Deze Pagina