net naar de gynaecoloog geweest en het is niet goed, ben zoo van slag :(

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dikke vinger voor je schoonouders Daantje, sorry hoor, maar gebruik al je kracht nu voor jezelf en je gezinnetje. Omring je met mensen die je energie geven en laat hen die alleen je energie zuigen voor wat het is.
    Veel sterkte de komende tijd, wat een angst en onzekerheid moet jij voelen...

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Lieve meid, wat een verschrikking is dit. Ik kan me je angsten alleen maar inbeelden, maar wat moet jij bang zijn. Ik wou dat ik wat kon doen om de pijn en de angst te verzachten. Ik geef je dan ook virtueel een hele dikke knuffel en ik hoop dat ergens aan het einde van deze nu zo donkere tunnel een sprankje hoop is en dat het niet iets ernstigs is.

En wat betreft je schoonouders: verspil er geen energie meer aan. Laat ze links liggen, je hebt ze niet nodig bij!! Richt je nu op je eigen gezondheid en je eigen gezin. Doen hoor! En denk eraan: Karma is a bitch!
    *knuffel*

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje, had gehoopt dat je vandaag beter nieuws zou krijgen. Hoop zo voor je dat de uitslagen meevallen.
    En je schoonouders, daar valt mijn mond van open:$

4. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    #324 Kleine Muis, 11 jan 2012
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
    ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen hier op allemaal eigenlijk. en van dat gedoe van je schoonmoeder hangt mijn onderkaak op tafel, wat een ellendig mens is dat zeg! ik snap dat je daardoor nog eens extra van de kaart bent zeg. ik zou voorlopig maar geen energie in hun steken meer. je hebt meer dan genoeg energie nodig voor jezelf nu. gelukkig heb je een man die voor je vecht en ze al flink de wind van voren heeft gegeven.

dikke knuffel.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ah Daantje.... Wat balen van het onderzoek en wat kl*te van je schoonouders! Laat ze het lekker bekijken grrrrrr maar eg niet dat zulke mensen geen kinderen hadden mogen krijgen. Dan had jij nl je man en jullie mannetje niet gehad haha

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ken je niet, maar mijn hartje huilt voor je bij het lezen van dit verhaal.

Heel veel sterkte, deze mensen verdienen geen zoon, schoondochter en kleinkind als jouw gezinnetje.

Hou je sterk!

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Pff, wat een slecht nieuws zeg! En nog een hele week wachten tot de uitslag...

En wat betreft je schoonouders. Ze zijn het niet eens waard om je er zo druk over te maken. Zonde van je energie. Je hebt je energie heel hard nodig voor andere dingen. Maar ja, dit is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan :(.

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Huh???
    Wat zijn dit voor mensen? :(
    Wat een ontzettend beroerde reactie.
    Kan er even niks op zeggen , kan er niet bij.

Wil je veel sterkte wensen komende (lange) week.
    En ook al is het niet goed , dan komt het wel goed!
    Ik geloof dat positief er in staan ook veel kan doen.
    Al zal dat dat heel moeilijk is.

9. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    dat begrijp ik maar dan hadden ze dat toch ook moeten zien dat er weefsel om heen zat zou je dneken?
    hebben ze het ook nog over iets anders gehad bijv endometriose?

schoonouders? die verdienen die titel niet eens joh! dat er zulke mensen bestaan gatverdarie zeg! laat ze maar mooi in hun sop gaarkoken wat een tokkie's jeetje niet normaal

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    OMG en dat verhaal erna wat je schrijft! :$
    Ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan ..

11. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Ook ik leef erg met je mee, heel veel sterkte.
    Je schoonouders sporen echt niet, ongelooflijk

12. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Probeer je niet al te druk maken over je schoonouders (zou ik zelf ook moeilijk vinden) zet evt op papier hoe ze je laten voelen door deze reactie. Dan kun je later evt. het aan ze laten lezen / mailen / oid

Moet zeggen dat ik heel erg schrik van je bericht want moet volgende week met dezelfde soort klachten naar de gynaecoloog. Dus kan me voorstellen hoe erg jij geschrokken bent. Dikke knuffel voor jou!

13. silvermist

silvermist Niet meer actief

heel veel sterkte de komende tijd!

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pff wat hoor je het toch veel zeg BAH!

klote meid! idd schrikken, Ik hoop dat het niet kanker is... mn vriendin had precies hetzelfde met bloedingen...daar zagen ze ook iets wat er niet hoorde. weggeschaaft en klaar, nu bijft ze alleen ectra op controle. niet dat je hier veel aan hebt maar laat je niet zo snel op de kop zitten door alle rotte berichten. Hoop voor je dat het goed komt!
    pfff sterkte hoor!

16. Wat ontzettend rot dat je nog langer in onzekerheid zit.Wat moet dit moeilijk zijn.
    Wil je een hele dikke knuffel geven en veel sterkte wensen.
    Laat je schoonouders in de stront zakken!Wat een vreemde wezens.
    Probeer je energie te sparen en steek deze in mensen die je lief zijn en waar je liefde van terug krijgt.

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow meid wat een naar nieuws :( Ik ga echt duimen dat het weefsel goedaardig is. Wat je schoonouders betreft, mijn kin hing ergens op de grond... Wat een ongelofelijke, ongevoelige mensen! Ik zou ze mijn huis niet meer inlaten en ze negeren. Niet meer spreken en je lekker gaan concentreren op jezelf en je mannetjes. Laat je man het even met ze uitvechten. Heel veel sterkte!!

18. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Daantje heel veel sterkte en laat je schoonouders lekker in hun sop gaarkoken. Zo'n mensen zijn het niet waard om energie aan te verspillen. Richt je lekker op jezelf en je gezin en ik hoop voor je dat je goed nieuws gaat krijgen.

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Sterkte deze week! Hoop dat de uitslag eerder is! Bij mij hebben ze het donderdag opgestuurd vorige week en gister had ik het al, zat ook nog weekend tussen. Probeer je gedachtes een beetje te verzetten! Denk aan je.

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wat verschrikkelijk jeetje ben er stil van.. Heel veel sterkte voor komende tijd. Hoop dat je de komende week een beetje door kan komen.

En je schoonouders daar heb ik geen goed woord voor over. Wat een piep mensen.

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina