Jezus het kippenvel staat tot op mijn rug. Sterkte wat een nieuws hoop dat het resultaat straks allemaal mee gaat vallen. Hoop ook dat ze je niet al te lang laten wachten. Nogmaals sterkte. En een dikke knuff
Dan ben je al met al ook weer 2 weken verder...hopelijk kan je eerder terecht, vooral omdat je nu helemaal van slag bent...wie weet kan je huisarts wat regelen om je eerder in te plannen bij de gyn.
Jeetje, probeer maak zo snel mogelijk een afspraak te maken, want zolang in onzekerheid zitten is niet goed. Hopelijk krijg je snel goed nieuws. Sterkte.
Vind het wel raar dat die echoscopiste dat tegen je heeft gezegt. Snap dat je helemaal van slag bent! Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat het mee zal vallen en dat je snel terrecht kunt.
Jeetje meis dat is inderdaad slecht nieuws... Veel sterkte en ik hoop voor je op alsnog een goede afloop.. Liefs Petra
bah, sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent! Hopelijk kun je snel terecht en valt het mee..
He gadver, dat is schrikken. Heb je dat pas na je bevalling gekregen of had je dat altijd al? Ik moet ook een uitstrijkje laten maken, omdat ik ook tussentijds bloedverlies heb. Deze week toch maar eens doen. Heb je geen pijn? Sterkte!
He bha, wat een .... nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd! En laat je niet gek maken hé, alles komt goed!
dat is schrikken zulk nieuws, heb je de ha al gebeld, die kan vast snel de verwijzing regelen en misschien ook wel een snelle afspraak voor je als je een lieve en meelevende ha hebt, veel sterkte met wachten.
Wat erg man! En wat zul jij je nu druk maken..... Maar hoe kwam zij er dan op dat het kanker kon zijn>?