Die zijn echt niet goed hoor, mijn hemel! Wanneer weet je de uitslag meis? En hoe is het nu naar omstandigheden? Liefs!
jemig wat een mensen zeg die zijn echt niet goed bij hun hoofd, ik ben niet van negeren maar in jouw situatie zou ik zeggen, gewoon niet opnemen je hebt je kracht nodig voor jezelf en niet voor die levenszuigers zoals hun..
oh meis wat erg voor je hopen dat het allemaal mee valt als je erover wilt praten dan meld jeje gewoon he
pfff kan er ook nog wel bij.. Giorgio al sinds 2 weken verkouden en hoesten, maar sinds 2 dagen koorts en hoest als een zeehondje, maar sinds een paar uur begint hij echt te hyperventileren en zooo snel te ademen, dus net maar naar de dokter geweest en die heeft naar zijn longetjes geluisterd en nu blijkt hij een longontsteking te hebben en heeft nu flinke antibioticakuur gekregen en over een paar dagen opnieuw naar de longen luisteren
he meid, Balen voor jullie menneke. Het lijkt wel aan te steken, Yannick had het hier ook al (longontsteking). Hier 1ste kuur niks gedaan, daarna 2de kuur die zwaarder was (en heel bitter was) die hielp wel wat. Maar is nog niet helemaal over dus ze gaan nu overleggen wat te doen. Beterschap.
Pff meid, wat een gedoe allemaal. Die schoonouders van je, die kunnen door de stront zakken. Gewoon negeren en geen aandacht aan besteden. Hier ook schoonfamilie die het geen drol interesseert of we leven of dood zijn (so zelf gaan nog wel). Ze zijn de aandacht en tijd niet waard. Hebben ze misschien moeite met je autisme? Richt je aandacht maar op julliezelf en gelukkig zijn jouw ouders heel anders. Hoop dat je het een beetje volhoud. Beterschap voor Giorgio, wat vervelend een longontsteking voor bij zijn kleintje. Hoop dat hij gauw opknapt met de AB. Denk aan je meid en sterkte met alles.
jeetje dat kan er ook nog wel bij. beterschap voor je zoontje! En die schoonouders van jou zou ik even links laten liggen. Ze hebben nogal een hoge pet van zichzelf op zeg. Misschien dat je ze een brief kan sturen met je gevoelens? want blijkbaar luisteren ze gewoon niet. Misschien als ze het lezen dat het wel doorkomt?
Succes morgen daantje! En je schoonmoeder (of moet ik zeggen schoonloeder) die komt zichzelf echt nog wel tegen. Dan heeft ze jullie nodig en loopt ze zelf tegen de muur. Gelukkig is je man super zorgzaam voor je!
Dankjewel lieve meiden Ben echt super zenuwachtig en begin nu een knoop in m'n maag te krijgen Morgen om 11.10 de afspraak, alleen kan erg uitlopen ivm dat de gynaecoloog eigelijk de hele weekheden poli dienst heeft maar alleen bevallingen en ik mocht dan tussendoor Maar jullie horen het gelijk als ik terug ben!
Heel veel sterkte voor morgen. Ik hoop dat je direct om 11 uur aan de beurt bent. Hoe gaat het nu met Giorgio? Ook beterschap voor hem natuurlijk!
Ik volg je topic al een tijdje, maar reageer niet zo snel. Ik wil je toch heel veel sterkte wensen voor morgen!