net naar de gynaecoloog geweest en het is niet goed, ben zoo van slag :(

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Die zijn echt niet goed hoor, mijn hemel! Wanneer weet je de uitslag meis? En hoe is het nu naar omstandigheden? Liefs!

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

jemig wat een mensen zeg die zijn echt niet goed bij hun hoofd, ik ben niet van negeren maar in jouw situatie zou ik zeggen, gewoon niet opnemen je hebt je kracht nodig voor jezelf en niet voor die levenszuigers zoals hun..

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    oh meis wat erg voor je :( hopen dat het allemaal mee valt als je erover wilt praten dan meld jeje gewoon he

4. Sahara

Sahara Niet meer actief

helemaal mee eens.
    spaar je kracht voor jezelf nogmaals sterkte meiss

liefss

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

pfff kan er ook nog wel bij.. Giorgio al sinds 2 weken verkouden en hoesten, maar sinds 2 dagen koorts en hoest als een zeehondje, maar sinds een paar uur begint hij echt te hyperventileren en zooo snel te ademen, dus net maar naar de dokter geweest en die heeft naar zijn longetjes geluisterd en nu blijkt hij een longontsteking te hebben en heeft nu flinke antibioticakuur gekregen en over een paar dagen opnieuw naar de longen luisteren :(

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook dat nog.:(
    Beterschap voor je kleine vent.

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    he meid,

Balen voor jullie menneke. Het lijkt wel aan te steken, Yannick had het hier ook al (longontsteking).

Hier 1ste kuur niks gedaan, daarna 2de kuur die zwaarder was (en heel bitter was) die hielp wel wat. Maar is nog niet helemaal over dus ze gaan nu overleggen wat te doen.

Beterschap.

8. Pff meid, wat een gedoe allemaal. Die schoonouders van je, die kunnen door de stront zakken. Gewoon negeren en geen aandacht aan besteden. Hier ook schoonfamilie die het geen drol interesseert of we leven of dood zijn (so zelf gaan nog wel). Ze zijn de aandacht en tijd niet waard. Hebben ze misschien moeite met je autisme? Richt je aandacht maar op julliezelf en gelukkig zijn jouw ouders heel anders. Hoop dat je het een beetje volhoud.

Beterschap voor Giorgio, wat vervelend een longontsteking voor bij zijn kleintje. Hoop dat hij gauw opknapt met de AB. Denk aan je meid en sterkte met alles.

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    jeetje dat kan er ook nog wel bij. beterschap voor je zoontje! En die schoonouders van jou zou ik even links laten liggen. Ze hebben nogal een hoge pet van zichzelf op zeg. Misschien dat je ze een brief kan sturen met je gevoelens? want blijkbaar luisteren ze gewoon niet. Misschien als ze het lezen dat het wel doorkomt?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wil je voor morgen nog ff heel veel succes en sterkte wensen ..knuffff

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes morgen x

12. Jel

Jel Niet meer actief

Succes morgen.

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes morgen daantje!

En je schoonmoeder (of moet ik zeggen schoonloeder) die komt zichzelf echt nog wel tegen. Dan heeft ze jullie nodig en loopt ze zelf tegen de muur. Gelukkig is je man super zorgzaam voor je!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Succes morgen.. Knuff

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Beterschap voor Giorgio en succes voor jou!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    beterschap voor je kleine ventje !!

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dankjewel lieve meiden

Ben echt super zenuwachtig en begin nu een knoop in m'n maag te krijgen :(

Morgen om 11.10 de afspraak, alleen kan erg uitlopen ivm dat de gynaecoloog eigelijk de hele weekheden poli dienst heeft maar alleen bevallingen en ik mocht dan tussendoor

Maar jullie horen het gelijk als ik terug ben!

18. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Heel veel sterkte voor morgen. Ik hoop dat je direct om 11 uur aan de beurt bent.

Hoe gaat het nu met Giorgio? Ook beterschap voor hem natuurlijk!

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik volg je topic al een tijdje, maar reageer niet zo snel. Ik wil je toch heel veel sterkte wensen voor morgen!

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Heel veel sterkte morgen!!

Deel Deze Pagina