net naar de gynaecoloog geweest en het is niet goed, ben zoo van slag :(

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Geweldig, wat een opluchting!

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wauw wat geweldig dat het goedaardig is!! Wat een opluchting zeg. Pfff!

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    wat fijn zeg!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wow dat moet je goed vieren hoor

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dankjewel voor jullie steun en medeleven meiden, heeft me echt heeeeeeeeel goed gedaan, echt waar!! allemaal een hele hele dikke knuffel voor jullie!!

Ben zoo ontzettend blij dat de uitslag van de baarmoedermond goed was! nu een kuurtje van 10 dagen waardoor ik extreem zal gaan vloeien, en dan bellen voor een echo en dan kan ik meteen terecht en kijkt hij hoe de baarmoeder er zelf dan uitziet ( kan hij nu niet zien omdat er allemaal bloed in zit) en hopelijk is dat ook allemaal goed, pff wat een opluchting dan

wel had hij zoiets nog nooit gezien wat eruit is gekomen en leek ook totaal niet op een poliep volgens hem, maar wat het dan wel is geweest is een raadsel, maar gelukkig was het goedaardig

in 2006 had ik ook al eens bepaalde afwijkingen aan mijn baarmoedermond waarna ze deze bevroren hebben met een cryo behandeling. ik scheen allergisch te reageren op het bevriezen waardoor er LETTERLIJK lappen vlees uit mij kwamen en de gyn er zelfs een emmer onder moest zetten. dit weefsel is toen ook naar het AZM in maastricht en academisch ziekenhuis in Amsterdam gestuurd en wisten toen ook totaal niet wat het zou kunnen zijn en is tot nu toe ook nog steeds een raadsel. ook toen was het goedaardig. ze hebben toen op de operatiekamer mijn baarmoedermond moeten schoonmaken en ontdoen van de lappen vlees die door de cryo waren ontstaan

en na de bevalling van Giorgio ben ik 2 maanden daarna ook geopereerd aan afwijkend grillig weefsel waar ik niks uit kwam

wel adviseert de gynaecoloog niet al te lang te wachten met een eventuele zwangerschap als die wens er is, omdat hij verwacht dat dit probleem toch wel weer een keer terug gaat keren en je ook niet weet of het dan een keer mis is of dat er gecuretteerd moet worden waardoor de baarmoeder beschadigd kan worden. ik moet nu sowieso stoppen met de pil omdat die blijkbaar zijn werk niet doet omdat ik dus gewoon extreem vloei en mijn baarmoedersijmvlies erg dik is voor iemand die de pil slikt.

de zwangerschapswens voor een tweede was er sowieso wel, maar nu door dit voorval zijn we er eigelijk zeker van dat we snel voor een tweede willen gaan. stel het was kwaadaardig, zou ik misschien mijn baarmoeder hebben moeten verwijderen met alle gevolgen van dien en dus geen kinderen meer.. ook weten we idd niet wat voor afwijkingen er in de nabije toekomst nog komen ( omdat ik dus vanaf 2006 al elk jaar onderhand weefsel moet afnemen dat er verdacht uitziet) dus manlief en ik hebben besloten er binnenkort voor te gaan :D :D

echt DUBBEL spannend omdat ik dus de vorige zwangerschap hyperemesis heb gehad en dus een week of 6 kotsend in het ziekenhuis heb doorgebracht, en ons zoontje een huilbaby was en een kindje met een beperking, is het voor ons al een tijdje moeilijk om te beslissen wat we gaan doen. gaan we voor een tweede met de kans dat de zwangerschap weer hels word en ik die grotendeels in het ziekenhuis doorbreng ivm hyperemesis. zou de 2e ook een kindje worden met een beperking?

maar ik ben nu opgehouden met zo te denken. is het zo, dan is het zo. ik heb het er heeeeeeel graag voor over, en ik zou onze kleine boef niet kunnen missen, en door zijn beperking is hij nog eens specialer dan speciaal voor ons <3 wij zijn er dus over uit dat er een tweede hummeltje gaat komen ( als moeder natuur het daarmee eens is en het ons gegund is natuurlijk)

dikke knuffel van Daantje

6. Bri

Bri Niet meer actief

wow, wat heb jij een hoop meegemaakt...
    ben heel erg blij en opgelucht voor je dat het goedaardig is. en nu dus de knoop doorhakken: wanneer voor een tweede kindje gaan? goed dat de gyn het aankaart, dat het waarschijnlijk verstandig is om er niet te lang mee te wachten.
    't is en blijft een sprong in het diepe. ik hoop dat je wensen uitkomen!

7. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    lijkt een beetje op wilt vlees dat daar niet hoort te groeien.
    maar als je het eerder hebt gehad dan zal je er wel vatbaarder voor zijn

8. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    He daan, fijn dat je een goede uitslag hebt!! Ben erg blij voor je!!! :)

9. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn zulk goed nieuws!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    super nieuws!

11. silvermist

silvermist Niet meer actief

ik lees dit topic nu pas, maar jeetje wat heb jij een hoop meegemaakt zeg, fijn dat het nu goed was, knuffel voor jou daantje :)

12. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Pfftt Na een uur lezen gelukkig goed nieuws :D
    Gefeli meid
    Jeetje wat een spanning...

13. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje zeg wat eng die onzekerheid maar lees dat het gelukig goed nieuws is! super fijn!

14. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Meid, wat heb jij een berg meegemaakt en wat zal jij nu opgelucht zijn!! Hoop voor jou, je mannetje en je zoontje dat het geluk jullie gegund is in de toekomst en er veel moois en geluk in jullie leven zal komen, ik gun het jullie van harte!

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Fijn dat het goed nieuws was *knuffel*

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Morgen om 12.00 terug naar de gyn voor een echo

Heb 10 dagen een kuurtje orgametril geslikt waarna ik 2 dagen hevig zou moeten vloeien, maar dat vloeien kwam pas veel later en maar barweinig

Als nu op de echo nog blijkt dat het niet goed is en het slijmvlies te dik gaat hij curetteren op de OK :(

Ik heb er een hard hoofd in

Ik hoop dat de reden waarom ik niet flink gevloeid heb na de kuur komt omdat ik al zolang zo extreem bloed en alles al schoon is

Morgen weet ik het iig :(

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hè bah elke keer die onzekerheid succes morgen!

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes morgen daan!

19. zouwoas

zouwoas Niet meer actief

Heel veel sterkte!!

20. Angela2009