Nou ik begrijp dat jouw dag helemaal goed is. Dit is wel het beste, mooiste nieuws wat je hebt kunnen krijgen. Het zag er toch echt niet zo mooi uit een tijdje terug. Geniet van deze dag!
wow goed nieuws zeg!! en wat spannend weer bezig voor een broertje of zusje! mag ik vragen waarom hij zegt dat je beter zsm dan zwanger kan worden (heb niet heel het topic doorgelezen dus misschien al ergens gezegd maar vroeg me even af) Genietse van het goede nieuws meid!
gefeliciteerd meid met dit goede nieuws en hopelijk mag je snel een klein wondertje verwachen. Succes!
Dankjewel meiden! @triselke: omdat de gyn bang is dat ik weer van deze rare dingen ga ontwikkelen ( ben al vanaf 2005 meerdere keren op de OK geopereerd voor gekke dingen aan oa baarmoederhals) en hij bang is dat het weleens een keer mis kan gaan en kwaadaardig kan worden, vandaar dat hij liever ziet dat als de wens er is we er niet te lang mee wachten Gelukkig is door de lisexisie de ingang van de baarmoedermond weer open, die zat namelijk bijna potdicht met weefsel