net naar de gynaecoloog geweest en het is niet goed, ben zoo van slag :(

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meid,

Wat verschrikkelijk, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Alleen heel veel sterkte en ik hoop dat het definitieve k woord niet gaat vallen.

Als ik iets voor je kan doen, wat dan maar ook, dan weet je me te vinden he!

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dat is balen Daantje! Wat maakt dit het spannend. Ben je al naar je ha geweest? Wanneer gaan ze het onderzoeken? Probeer positief te denken zolang er nog niets duidelijk is...

Sterkte.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dat is schrikken!
    Ik kan je niet geruststellen, maar wil je wel veel sterkte en geluk wensen voor de komende periode

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk voor je :( Zal hopen voor je dat het allemaal meevalt...sterkte!!

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    verschrikkelijk, Heel veel sterkte

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dat is schrikken zeg!! Sterkte hopelijk is het niks ernstigs.

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Och meid wat zul je geschrokken zijn!
    Heel veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee!
    Ik zal voor je duimen!
    Knuffel!!

8. Alita

Alita Niet meer actief

#68 Alita, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2012
    @Daantje22 Maar toch ben ik benieuwd waarom een echoscopist met het woord kanker gaat rondgooien?! Heeft ze dit letterlijk tegen jou gezegd of hoe ging het...

:(:(:(

9. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    jeetje meis, wat erg!!! Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee...

Alleen, naar mijn weten mag een echoscopist(e) dat soort informatie helemaal niet geven. Dan wordt je juist doorgestuurd naar de gyn. Toen ik een miskraam had en ze vermoedens hadden van een bbz, kon ik meteen terecht. Werd er gewoon tussengezet!

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

om 15.30 belt de huisarts terug om te vertellen wanneer ik terecht kan voor verder onderzoek..

heb de brief gekopieerd en voor me liggen. er staat ook op dat er geen myomen te zien zijn en dat dat het iig niet is.

Ook dat het baarmoederslijmvlies zeer dik en onregelmatig en grillig is en dat de baarmoederholte dus helemaal vol zit met intracavitaire echogene structuren die zeer grillig en onregelmatig zijn. ook mijn darmen zagen er niet goed uit op de echo zoals ze zo kon zien. de baarmoeder had gelukkig wel de juiste grootte. de linkereierstok kon niet in beeld gebracht worden? maar de rechtereierstok zag er goed uit..

de echoscopist kon en mocht me niet meteen doorverwijzen naar de gynaecoloog omdat ik een verwijzing had voor de echoscopist en niet voor de gynaecoloog zelf. de echoscopist heeft dus een brief gemaakt met spoed ( duurde normaal 2 weken zei ze) en die brief moest ik afgeven aan de HA en die moest een verwijzing maken voor de gynaecoloog. de huisarts probeert me nu met spoed te plaatsen

ik heb vanaf 2006 al regelmatig problemen op gynaecologisch vlak, alleen telkens aan mijn baarmoederhals en niet in de baarmoederholte zoals nu. ben al vaker geopereerd aan afwijkingen, maar niet van deze aard.

11. Alita

Alita Niet meer actief

nou dus er zit gewoon veel baarmoederslijmvlies dat is wat er staat?

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Pff jeetje meid...

Wat zul je in de rats zitten nu :(
    Hele dikke knuffel en hoop dat je HA je snel kan laten plaatsen...

Veel succes en duim keihard mee op 'vals alarm'! Hopelijk weet je snel meer!

13. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat heftig!
    Heel veel sterkte meis!

14. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Schrikken zeg, maar zijn het geen poliepen of cystes??
    IK hoop gewoon dat het allemaal meevalt en ik vind het raar dat de echoscopist jou zo ongerust gemaakt heeft.
    Zij/hij had het wel iets voorzichtiger kunnen brengen lijkt me.
    Heb ooit zelf een cyste gehad en bleef ook vloeien.
    Ik hoop dat je snel naar de gyn mag, Sterkte.

15. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte daantje.

Hopelijk is het vals alarm en kan je snel bij de gyn terecht!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat zijn poliepen en die zijn vaak onschuldig.
    Heb ze ook gehad zijn bij mij weggebrand.

Edit:

En daardoor is je baarmoederslijmvlies ook dikker en ws meer omdat dat ook om die poliepen heen gaat zitten.

17. Alita

Alita Niet meer actief

daantje?:(

18. SeaShell

die echogene structuren zie je dus ook bij baarmoederkanker helaas volgens de echoscopiste ( en google :() dus het hoeven geen poliepen te zijn, bovendien zaten er erg veel en was de echoscopist toch erg bezorgd.. dat en het feit dat BRCA in onze hele familie voorkomt en vrijwel alle tantes/oma's op zeer jonge leeftijd zijn overleden aan baarmoederkanker

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

heel veel sterkte:(

20. SeaShell

ze zei niet dat het kanker IS, ze zei dat kan het goed zijn. OF het zijn heel veel poliepen, OF het kan kanker zijn. het zag er te grillig uit voor poliepen en bovendien was mijn baarmoederslijmvlies ook niet in orde en erg verdikt en zag er ook niet normaal uit.

Ze vond het echt van uiterste noodzaak dat ik zeer spoedig voor onderzoek doorging omdat ze het niet vertrouwde

Deel Deze Pagina