heel veel sterkte. (kweet niet zo goed wat ik moet zeggen, kan me voorstellen dat je wereld op zijn grondvesten schud nu) dikke knuf
Oh my wat een bericht! Heel veel sterkte met wachten tot woensdag, ik snap dat je angstiger bent ivm de familiegeschiedenis en wat de arts heeft gezegd. Ik duim voor een uitslag die meevalt!
Heel veel sterkte. Maak anders morgen gelijk een afspraak bij de gyn en regel dan pas de verwijzing. Je hoeft nl niet eerst de verwijzing in handen te hebben voor je een afspraak kan maken. Edit, lees net dat je woensdag al terecht kan. Fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten. Ik hoop dat de uitslag mee valt.
Meid wat erg zeg! Ik hoop heel erg dat het meevalt. Ik kan em zo voorstellen dat je heel erg geschrokken bent van dit nieuws. Heel veel sterkte en hou ons alstjeblieft op de hoogte.
Wat een klotenieuws, echt vervelend voor je.. gelukkig kan je woensdag terecht, zal tot die tijd moeilijk zijn dat wachten. Ik hoop dat het uiteindelijk nog meevalt.. sterkte en knuffel
Ik lees net je verhaal... wat een enorme schrik moet dit voor je zijn! Ineens heel je leven op de kop. Sterkte met deze onzekerheid, hopelijk valt het allemaal mee.
Jemig, wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal van slag bent, helemaal met jouw familiegeschiedenis. Wel erg fijn dat je woensdag al terecht kan. Ik hoop dat je dan al direct iets hoort, en niet weer moet wachten. Want dat wachten elke keer is verschrikkelijk. Heel veel sterkte!
Jee, Daan, wat een kutnieuws zeg! Ik leef met je mee Gelukkig mag je 'al' woensdag terecht. Nu hopen dat het niet zo erg is als wat ze nu in eerste instantie denken.
sterkte meid. Lijkt me erg eng om te horen, maar wees blij dat je meteen wordt doorgestuurd, misschien is je angst achteraf voor niets geweest, laten we dat maar hopen
Dankjewel allemaal meiden!! Ik heb pas een nieuwe huisarts en daarbij was ik 2 weken geleden geweest omdat ik dus de pil slik en telkens echt enorm veel bloedverlies heb wat er echt uitgutst. Ik zit dan bijv op de bank en ineens lijkt het of er van binnen iets knapt en komt er zoooo enorm veel bloed uit, zo erg dat er geen kraamverband tegenop kan en het langs mijn benen naar beneden loopt. Als het bloed eruit is (10 minuten) dan is het ook direct over. Maar een paar dagen later dus weer hetzelfde verhaal en zo 1 à 2 keer per week de afgelopen 1,5 maand Dus naar de HA geweest en die wou me een kuurtje geven zodat ik alleen maar zou bloeden (menstruatie onttrekken, premolut ofzo) en dan zou het wel goedkomen??? Die week erop was het weer zo hevig en ben ik teruggegaan naar de arts die mij altijd serieus neemt en ook mijn schildklierproblemen heeft geconstateerd. Hij wou me direct doorsturen omdat het niet normaal leek, ook qua pijnklachten bij inwendig onderzoek. Ben dus blij dat ik naar een andere huisarts ben gegaan omdat ik het niet vertrouwde.. Durf ook nergens meer heen te gaan, bang dat ik weer zo ga bloeden, niks kan het tegenhouden zo heftig..als ik een bloeding heb tijdens mijn stopweek van de pil bloed ik echt zeeer weinig normaal, en nu dus terwijl ik de pil slik zulke heftige bloedingen Ik hou jullie op de hoogte!! En bedankt voor het sterkte en succes wensen!
Jeetje, wat heftig, die bloedingen... ik krijg er de kriebels van! Heel veel sterkte, de komende dagen zullen moeilijk voor je worden, ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden.
Meid wat ontzettend heftig ! Hopenlijk heb je snel duidelijkheid want het wachten op dit soort dingen is altijd slopend. Ik weet een beetje wat je voelt hoor. Ik heb een keer een knobbeltje in mijn borst gehad waarvoor ik met spoed allemaal onderzoeken voor moest ondergaan. De arts zei meteen dat de prognose wel eens erg slecht kon zijn. Uiteindelijk was het heel erg meegevallen ! Knobbeltje weg bleek probleem weg te zijn ! Het allerergste van het geheel wat me is bijgebleven dat ze je eerst zo ontzettend bang maken. Wat ik probeer te zeggen is dat je niet van het ergste uit moet gaan. Probeer afleiding te zoeken en praat er ook over met iemand die je naast is. Ik wens je ontzettend veel succes !