geslachtsbepaling waar in rotterdam?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mama van chayenna, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hallo dames

is een vriendin van mij in verwachting, en wil graag geslachtbepaling laten doen bij haar in de buurt (RDAM), weten jullie toevallig of een van jullie wie dit doet daar in de buurt?

alvast bedankt

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom zelf uit schiedam en ben bij babyvision en delft geweest. Ben er nu al vier keer geweest en was helemaal super. Bij 16 weken zagen ze bij mij het geslacht duidelijk !

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben bij wereldkind geweest en ook dat is erg goed bevallen, erg aardige , kundige mensen. Mooie echo gehad.

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

#5 jonibra, 13 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2010
    Het is wel niet in rotterdam maar ik ga zelf altijd hier: Echopraktijk Drechtsteden in Papendrecht.
    Is echt een geweldig leuke meid die er heel veel voor geleerd heeft, de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen en het is nog goed te doen qua prijzen ook.
    We zijn vorige keer na de termijnecho zelf nog even bij haar langs gegaan omdt de foto's en uitleg bij de termijnecho ons zo tegenvielen:)
    Er staan foto's in mn album behalve de termijnecho zijn ze allemaal door haar gemaakt.
    Toen ik zwanger was van Nikita hebben we daar ook de 3d echo laten maken hier Debby Profiel - hyves.nl staan die foto's

Liefs mij

5. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
  6. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    Wereldkind!
    met 17 wk geslachtsbepaling gedaan! supergoedkoop 37,50
    en HELE aardige mensen, veel foto's + digitale foto's mee.
    En heeeeele goede kwaliteit!

7. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Wij zijn met 18 wk naar wereldkind geweest. Geslacht was duidelijk te zien!

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij zijn met 16 en 25 weken naar wereldkind geweest en het is supergoed bevallen. hele mooie echos, aardige mensen en niet zo duur.

bij 16 weken konden ze al zien dat het een jongetje werd.

Deel Deze Pagina