Hee, Ik heb ook meerdere testen gedaan voor nod op nod allemaal negatief, toch het gevoel zwanger te zijn en het klopte want 4 dagen na nod teste ik positief. Ik wil alleen zeggen dat het ook mogelijk is later positief te testen, misschien was je eisprong later. Ik duim in iedergeval voor een goede afloop. Liefs Sabrina
hoi, hoi allemaal ik ben nog steeds niet "echt" ongi!! ik ben nu miss in totaal 5 tot 6 roze achtige druppeltjes verloren en heb 2 keer een bloeddraadje ( sorry voor de taal ) gehad!! ik zit nu op dag 31 en heb dit al sinds vrijdag mijn NOD?! ik zei net tegen mijn vriend dat als ik morgen nog niet echt ongi ben dan ga ik maar weer is testen?! aan de ene kant hoop ik het wel want dan heb je tenminste zekerheid... alhoewel ik natuurlijk liever zwanger ben!! ik hoop dus dat ik toch nog positief ga testen!! bedankt voor jullie reacties weer!! hou jullie op de hoogte!! en sabrina had jij ook licht roze of bruin verlies?? ik heb bij de rest trouwens ook gewoon slijm wat ik verlies?? pff..... weet t echt niet meer zooooo spannend!
hoi, hoi allemaal, ik ben vanochtend toch echt ongi geworden!! balen maar ja wij gaan door naar ronde vier!! we moeten het goede er maar van inzien!! jullie ook allemaal suc6 met klussen, testen of jullie zwangerschap!! en heel erg bedankt voor het meeleven/denken!! xxxx