En het was helemaal goed zei ze! Het was 1.5mm. Ze was zo blij voor ons, ze zei dat het kindje goed had meegewerkt. En het was ONWIJS druk joh, het ging maar op en neer, en het heeft zelfs even gezwaaid naar ze pa en ma! Oma was er ook bij en die hield het natuurlijk niet droog.... En zelfs het hartje gehoord! Toen moest ik ook wel ff een traantje laten hoor, sjeesus wat onwijs gaaf is dat zeg! Sorry moest het even kwijt! Groetjes
hoi meid van harte gefeliciteerd en hoe ontroerd je al kan zijn van zo een koffieboontje he ongelooflijk die gevoelens geniet er maar lekker van groetjes nathalie
hmmmm heeerlijk, ik heb hem vandaag ook gehad, de nekplooi, een halfuur lang genieten, ze heeft ongeveer 1,1 gemeten, super dus en in combi met mijn bloedtest dus helemaal oke! Het was aan t bewegen! Zwaaien en draaien, superleuk, ik vind het nu al ZO'N schatje! Groetjes annemieke
Gefeliciteerd met je uitslag! Het is zo fijn om te horen he, als je op het echo ziet dat het goed gaat met je beebje. je bent dan zo gelukkig en vooral ontroerend. Groetjes Nazli