Vanavond mijn eerste echo. Ben hartstikke zenuwachtig. Hoop dat alles goed is! Ik vind het zenuwslopend, heb er heel de tijd naar uitgekeken, maar vind het nu toch wel erg eng worden!
Maak je niet druk! Dat is niet goed voor jou en je koffieboon! Je krijgt vanavondje eerste kennismaking met je koffieboontje! Er zal prachtig een kloppend hartje te zien zijn en evt armpjes en beentjes! kortom, lekker genieten dus!
Hallo ZOu me niet te veel zorgen maken! Tuurlijk blijven er altijd dingen in je hoofd zitten dat er iets zou kunnen zijn. Maar zou als ik jou was lekker gaan genieten en positief blijven denken! Veel succes, laat je ff weten hoe het was? groetjes
hoi hoi dat je zenuwachtig bent hoort er allemaal bij en ook de opluchting zodra je je kleintje heb gezien met een prachtig krachtig kloppend hartje niet al te druk maken lekker genieten voor je het weet is de echo weer voobij gaat altijd sneller als verwacht groetjs nathalie
Nou, het is hartstikke goed gegaan!. Ze zien er allebei goed uit. Ja, allebei het is een tweeling, waarschijnlijk een eeneiige! We zijn helemaal blij!
Van harte gefeliciteerd met je 2 kindjes! wat leuk, dat zal wel een verrassing geweest zijn he. Nou geniet ervan meid Liefs
hoi hoi wooowww een tweeling geweldig zat je je eerst druk te maken om 1 blijken het er 2 te zijn gefeliciteerd groetjes nathalie
Bedankt allemaal! Ik moet nu iedere 2 weken naar de gynaecoloog op controle omdat het een eeneiige tweeling is. Die kunnen namelijk bloedvaten delen en dat is heel gevaarlijk voor beide kleintjes. Dus allemaal best wel spannend.