Sinds een week poept de kleine orange/gele poep met stukjes lijken het wel, is dit goede poep? Weet iemand dit?
Onze kraamverzorgster zei: Zolang de ontlasting niet heeeel groen (echt groen dan gras groen dus) of heeeel donker is hoef je je geen zorgen te maken. Helemaal met bv is de ontlasting soms wat vreemd Die van mij poept elke dag in andere kleuren/geuren/maten en hoeveelheden
Juist heel goed. Die klontjes zijn vetbrokjes die je kindje niet nodig heeft gehad. Je kan zo zien dat hij/zij goed aan de achtermelk toekomt!
Doet me denken aan een liedje van K3: "alle kleuren van de regenboog..." Er is helemaal niks mis met de ontlasting, je kindje doet het prima! Oh, en schrik niet als de ontlasting straks eens een paar dagen weg is, want dat kan ook heel normaal zijn. Al zijn er ook mama's die wel 6x per dag een bonusluier vangen. Groetjes van Kiki
Ik las inderdaad dat de ontlasting een paar dagen helemaal kan verdwijnen, dat lijkt me eng. Mij kennende hang dan meteen bij het CB aan de telefoon.