Dit is gewoon niet leuk meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Schijndelsvolk, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik heb een vraagje... Sinds een aantal dagen heb ik al wat buikpijn, maar dat was nog goed uit te houden...

Tot ik vanmorgen opstond... De pijn is dus erger geworden...

Ik twijfel of ik de ha zal bellen. Dit omdat ik bang ben dat het pijn kan zijn voor m'n aankomende ongi... Maar het vervelende is het is geen ongi pijn die ik normaal heb... Normaal heb ik echt krampen en nu is het meer een trekkend gevoel onder in m'n buik...

Een warme douche of een warme kruik werkt niet :(

wat zouden jullie doen? ik vind het nogal stom staan om voor een ongi pijn naar de ha te gaan :oops:

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Moeilijk is dat inderdaad, is het zo heftig dat je denkt ik kan er weekend niet mee doorkomen dan zou ik toch even langs de HA gaan. Hij zit er niet voor niks. Als je het van het weekend niet meer kan verdragen is het ook zo`n gedoe.

Hopelijk gaat het snel over.

Sterkte, Bibu !

3. Ik zou voor de zekerheid ook even naar de ha gaan hoor! Misschien is het ook heel iets anders.
    Ik dacht een paar jaar geleden ook dat de buikpijn die steeds erger werd, gewoon iets was, zoals verkeerd gegeten ofzo.... was wel een blindedarmontsteking! Gewoon even gaan, dan weet je het zeker!

Succes en sterkte! Jelske

4. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Thanks bibu, dat is dus het vervelende...
    het is wel te verdragen voor me
    (dit omdat ik 4 jaar lang met buikpijn heb gelopen dus kan heel wat pijn verdragen helaas)
    Maar word er een beetje misselijk van :(

en een blinde-darm ontsteking kan het hier niet zijn... hihi die is er al lang en breed uit...

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Maar thanks voor jullie antwoorden...
    Probeer het toch maar even aan te kijken... anders morgen maar even kijken...

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Anders morgen gewoon naar de HA gaan hoor, er zijn mensen die voor veel minder op de stoep staan daar. Je lijf en je gezondheid zijn het belangrijkste wat je hebt en als je weet dat het allemaal meevalt ben je misschien ook weer wat gerustgesteld.

Dikke knuffel, Bibu !

7. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ja idd, ik wacht het gewoon nog even af tot morgen... mocht het nu nog erger worden dan zit ik morgenochten op de stoep bij de HA...

Thanks voor jullie snelle reactie lieverds!

8. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    Hey Joye.. Heb je al een test gedaan?
    De laatste keer dat ik zwanger was had ik dat namelijk ook al een paar dagen voor mijn NOD zo erg. :)

Ik weet het niet hoor... maar ik hoop het wel voor je :D

In ieder geval heel veel sterkte met de buikpijn!

* duimt voor posi test*

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Heyhey, nee ik durf geen test te doen omdat ik bang ben dat die toch weer negatief zal zijn... heb namelijk heel de tijd al het gevoel dat t deze maand niet raak is... Tuurlijk zit er wel een beetje hoop omdat ik wel verschillende symptonen heb maar probeer het zover mogelijk van me af te zetten... M'n nod is met oud op nieuw en probeer het ook tot die tijd vol te houden hoe moeilijk het ook is...

10. Hoi,

Ik bedoelde er vooral mee te zeggen dat je met eigen gezondheid geen risico's hoeft te nemen als het niet nodig is.

Als je pijn blijft houden gewoon naar de ha gaan....

Groetjes Jelske

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik zou wel even naar de dokter gaan hoor, we hebben immers een lang weekend voor de boeg, het zou toch zonde zijn als je voor niets een shit-weekend met buikpijn in gaat, toch?

en dan hoop ik met je mee voor een geweldige NOD met oud & nieuw!

12. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ik weet het lieverd, ik kijk het gewoon nog ff aan en anders bel ik m morgen even... ga zometeen mezelf gewoon lekker verwennen door lekker terug naar bedje te gaan hihi en laat man lief voor me zorgen vandaag ;) thanks voor jullie lieve antwoorden!

13. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi, wil je geen valse hoop geven, maar had ook ontzettend veel buikpijn toen ik zwanger was, lag ongeveer dubbel.....

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi gelukkig... geeft toch nog hoop dan ;) het is en blijft hetzelfde nu de pijn dus kijk het nog even aan tot morgen ochtend... En ag we komen elke dag weer een stap dichter bij die spannende dag...

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik ook, ik dacht dat ik ongi zou worden, zo voelde het ook, was er echt van overtuigd. Nu loop ik continue terug naar de slaapkamer waar op mijn nachtkastje 2 positieve testen liggen!
    Als de klachten toch erger worden zou ik toch even langs HA gaan. Mijn buikpijn begon trouwens ook voor de nod.
    Ben benieuwd meis, spannend.

16. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Het getsie wat vervelend voor je ...hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Liefs Lydia

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    ja ik vind het nu ook steeds spannender worden hoor... en moet ook moeite gaan doen om niet te gaan testen hihihi :) maja nog maar ff

18. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ag het is wel te houden hoor... maar is denk ik ook de spanning... :(

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    En en en en ?

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Hier is het nu weer aan het zakken... heb nog wel een raar gevoel in mn buik maar geen pijn meer... en ook geen ongikrampen meer... Is dus afwachten dit weekend

Deel Deze Pagina