De afgelopen half jaar houd ik altijd mijn cyclus bij en altijd nadat ik mijn eisprong heb gehad heb ik pijnlijke borsten. Maar deze cyclus heb ik dat niet. Heel soms dat ze wat zwaar aan voelen met af en toe wat stralingen maar dat is echt minimaal. Zou dit een voorteken zijn van eventuele zwangerschap? Wie heeft dit ooit eerder gehad en bleek zwanger te zijn? En sinds gisteren vloei ik veel wit.
Zou kunnen, maar ik heb de ééne keer wel last van m'n borsten en de andere keer niet. Bij mij zegt het dus niet zo veel. Ik had bij m'n 1e zwangerschap ook geen last van m'n borsten, eigenlijk had ik in t begin helemaal geen symptomen. Veel afscheiding heb ik nu ook en anders nooit. Zie dat je ongeveer nog net zo lang moet wachten op zekerheid als ik....killing hè, maar er zit niks anders op. Ben je van plan een vroege test te doen?
Het is inderdaad killing. Pfff ik zeg elke maand ik ga er niet mee bezig zijn maar toch die laatste 5 dagen kan ik mezelf niet tegen houden. Ik denk niet dat ik een vroege test ga doen. Als ik een test doe dan moet ik minimaal 1 dag overtijd zijn anders kwel ik mezelf. Maar wat ik raar vind is dat ik altijd pijnlijke borsten heb (afgelopen half jaar) en dit keer voel ik geen enkel pijntje. Ik ben benieuwd of het betekend dat ik zwanger ben tenminste daar hoop ik. Wat leuk dat we bijna gelijk lopen. ben benieuwd of het bij ons allebei raak is. Ga jij wel vroeg testen? xxx
Dat is inderdaad dan wel gek ja, misschien een goed voorteken. Ik heb al een vroege test gedaan en had een heel licht tuur streepje, heb nu besloten te wachten om teleurstellingen te voorkomen. Ondertussen voel ik wel allerlei dingen die ik tijdens m'n eerste zwangerschap ook voelde. Heb jij al kindjes? Liefs Poppenkop
Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mij werkt het precies zo! Altijd veel pijn in mijn borsten (kan niet eens de trap oplopen zonder ze vast te houden) na mijn eisprong, maar de 2 keer dat het raak was 0,0! Ik weet nog dat ik toen twijfelde of ik uberhaupt wel een eisprong gehad had Helaas is het 2x mis gegaan, maar goed; de symptomen aan het begin zijn natuurlijk niet anders dan bij vrouwen bij wie het wel goed gaat. Succes!! (en hou ons op de hoogte )
Nou dat is toch een goede voorteken een licht streepje. Ik heb een dochter van 3 jaar maar toen ik zwanger van haar was geworden was ik op vakantie. En ik was daar heel erg ziek dus ik weet niet meer wat bij zwangerschap hoorde of van het ziek zijn. Nou spannend voor je de komende dagen. Ik zal voor je duimen. xxx
Okey dat klinkt wel hoopvol maar ik weet ook dat me lichaam mezelf goed voor de gek kan houden. Maar dat is precies wat me opviel. Ik had ook van die hele erge pijnlijke borsten net wat jij zegt kan niet eens de trap oplopen zonder ze vast te houden maar goed over 5 dagjes weten we het. Ik zal jullie op de hoogte houden. xxx
Ik zou nog laten weten of dit een symptoom was van een eventuele zwangerschap maar helaas ben ik vorige week dinsdag ongesteld geworden. Dus het was geen symptoom helaas. Misschien afgelopen maand geen eisprong gehad ofzo. Ik weet het zelf ook niet. Dus op naar de volgende ronde. liefs Chaimaa