Hallo allemaal, Ik ben nieuw en ik heb me net een paar minuten geleden geregistreerd. Wij hebben sinds afgelopen donderdag besloten dat we wilde stoppen met de pil. Ik ben dan natuurlijk ook meteen gestopt die avond haha. Nu zit ik met een paar vraagjes want je leest overal van alles. Als je stopt met de pil kun je dan symptomen krijgen die je ook zou kunnen hebben als je zwanger bent? Ik heb sinds gisteren de hele dag lichte hoofdpijn, last van mijn onderbuik (lichte steken, kort en langdurig), sinds vandaag rommelige darmen, raar gevoel in mijn buik (net als zenuwen). Kan iemand mij misschien jullie ervaringen vertellen? Wij hebben dus net besloten dat we graag een kindje willen. Afgelopen donderdag gestopt met de pil en natuurlijk nog niet ongesteld geworden. Nou ik wacht jullie ervaringen en antwoorden af. Groetjes.
Hoi! Wat leuk dat jullie de bslissing genomen hebben! Spannend he in het begin?! De symptomen die je net vertelde lijken mij dat het komt door je naderende menstruatie, het ontpillen begint echt na de laatste ontrekkingsbloeding van de pil. Want dan moet je lichaam het weer zelf gaan doen. Nu moet je nog ongesteld onder invloed van de pil. Ik had echt onwijs buikpijn en dan ook echt niet normaal gewoon, echt hele vervelende steken! Dit was de 1e maand. De 2e maand werd dat al minder en vanaf de 3e maand heb ik geen klachten meer gehad. Maarja het heeft wel even zijn tijd nodig. Succes met zwanger worden! Groetjes MsRock!
In de eerste week van de nieuwe strip ben ik gestopt. Ik ben op Vrijdag 22 oktober begonnen aan een nieuwe strip en ik ben donderdag 28 oktober gestopt, dus ik heb woensdag de 27e de laatste pil gehad.
Geen wonder dat je lijf even van slag is ik denk inderdaad dat het "gewoon" ontpillen is. Al zou je, in theorie, zwanger kunnen zijn maar ja, ook dat is nog even afwachten. Veel succes met zwanger worden!!
Ik heb sinds 3 dagen erge last van rommelende darmen, hoofdpijn al een dag of 5, gevoelige borsten (alleen aan de beneden buiten kanten). Vandaag ben ik licht misselijk geweest overdag en zo rond het avond eten even wat meer. Ook ben ik overdag af en toe duizelig geweest. Ik durf niet teveel te hopen aangezien ik pas sinds donderdag 28-10 gestopt ben met de pil en natuurlijk nog niet ongi ben geweest.. In mijn onderbuik heb ik gisteren en vandaag kleine steekjes gevoelt en vandaag meer in mijn onderbuik en met name ook links in mijn onderbuik.. Iemand ervaring met deze kwaaltjes? Gewoon van het ontpillen? Ik voel dit overigens allemaal niet de hele dag door. Ik durf niet te hopen erop want we zijn natuurlijk pas begonnen.. Maar het is o zo spannend allemaal en ik lees ook erg veel hier op het forum en dan kriebelt het toch wel heel erg hoor haha.