Hallo, Woensdag heb ik wat besteld bij wehkamp, en het zou vandaag geleverd worden, vandaag opeens in een helder moment bedacht ik me: Heb ik wel mijn nieuwe adres doorgegeven? (paar maand terug verhuisd)... nee dus Snel naar mijn oude adres gereden, maar helaas, ze waren al geweest en de nieuwe bewoner heeft het geweigerd, omdat we verhuisd waren. Wat nu? Wil heel graag de kleertjes hebben (met de korting die er was), vanavond al meerdere malen geprobeerd de klantenservice te bellen, maar telkens geen gehoor (paar keer 10 minuten in de wacht gestaan) Heb ook al een mailtje gestuurd, maar ook hier nog geen reactie op gekregen.. Heb inmiddels wel mijn adres gewijzigd, maarja daar heb ik weinig meer aan denk ik Bij de status staat dat het retour gaat, en dit binnen 2 weken word verrekend, baal hier zo van!
Ik denk dat het wel goed komt hoor... Kun je het nu niet nog een keer bestellen? Of was het het laatste?
Er was woensdag extra korting op alles van de C&A, de meeste dingen kan ik trouwens ook niet meer vinden op de site Omdat we het niet breed hebben, heb ik flink ingeslagen, en nu baal ik als een stekker natuurlijk, had zulke leuke dingetjes besteld voor weinig. Ik ga in ieder geval morgen weer proberen te bellen, maar ze zijn echt heel slecht bereikbaar lijkt het
Heb gisteren ook problemen gehad met de bereikbaarheid van de klantenservice... Ze zijn trouwens in het weekend niet open dus dat wordt maandag weer aan de lijn hangen!
Heb gisterenavond 10 minuten voor sluiting gebeld maar toen hing ik ook nog 7 minuten in de wacht a 0,20 per minuut... Beetje jammer! Hoop wel dat mijn probleem vandaag opgelost is! Anders hebben ze maandag echt een kwade klant aan de lijn!
Gelijk maandag weer bellen! Vaak duurt het wel even voordat alles verwerkt wordt. Hoop dat alles nog goed komt!
Ja, het word morgen opnieuw geleverd, er was 1 ding uitverkocht maar de rest was er nog, hopelijk krijg ik wel dezelfde korting, maar komt vast goed, super geholpen door ze vandaag!