http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/162347-wie-kwam-de-pendel-niet.html voor al wie deze discussie gevolgd heeft, had drie pendels voor deze maand en ben dus idd ZWANGER !
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb zelf ook 3 pendels voor deze maand staan, dus ben benieuwd..
ik voor anderhalf week geleden laten pendelen of ik zwanger was of niet en wanneer ik zwanger zou zijn, ikzou nu niet zwanger zijn en worden in jan.2010 van een jongetje.. toch ben ik nu echt zwanger van harte gefeliciteerd trouwens !!
Wishgirl heeft voor mij december gependeld. Ik heb vandaag een positieve ovutest gehad dus nu nog 2 weken wachten om te kijken of ze gelijk krijgt. Ik hoop het!!!!
Bij mij is er gependeld en kwam er januari (een jongen) uit.... ik hoop eigenlijk dat het niet klopt, en dat het deze maand al zover is Maar mocht dat niet het geval zijn dan hoop ik natuurlijk dat de uitkomst van het pendelen klopt!
ik heb voor deze maand ook 2 pendels! Ook 2 voor April, maar laten we maar hopen dat het deze maand wordt! Moet zeggen dat ik me ook wel anders voel, maar het wordt toch echt wachten tot 1 jan. Dan is mn NOD namelijk.
ik heb meerdere aanvragen voor pendels gedaan maar krijg geen reactie. ik heb 1 pendel maart 2010. nu maar hopen dat de andere nog komen. hoe lang hebben jullie moeten wachten?
Ik heb 2 pendels staan voor december 1x M 1x J maar weet pas 9 januari of ik in dec zwanger ben geraakt. weet nu niet of ik dan dec moet tellen of januari
het gaat om de bevruchting dus dan moet je december rekenen. ik heb 4 pendelaanvragen verstuurd al een maand geleden en ik heb er ook maar 2 terug gekregen, maar die dames krijgen zoveel aanvragen, dat je niet gelijk een reactie terug moet verwachten.
dat is grappig, ik weet ook 9 jan of ik in december zwanger ben geraakt, heb 3 pendels (1 nov en 2 voor dec 2xJ). Hoop dat de december pendels goed zijn, zou me veel waard zijn
Hey Hitcke: Wauw je bent ook zwanger! Geweldig, gefeliciteerd meid.. Ik heb mij toen we zijn begonnen laten pendelen en deze waren allemaal voor oktober en november.. Zijn allemaal niet uitgekomen, had me deze maand opnieuw laten pendelen en die zei januari.. Maar check mijn banner! Bij mij dus geen enkele pendel uitgekomen!
jep en ik wil francescak,astriddi en wilma nog eens bedanken voor hun pendels...heb trouwens al bij velen gemerkt dat deze dames het meestal wel bij het rechte eind hebben !!! succes dames !!!!!!!!!!!!
Losse pendeltopics zijn niet toegestaan, daarom doe ik deze dicht. Je kan hier het pendeltopic vinden met wie er pendelen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/15900-pendelen.html