Lieve mensen,ik ws vorige week netjes ongesteld zoals altijd,ook niet echt minder erg als anders. Maar nu ben ik sinds twee dagen zo ontzettend misselijk! Mijn borstten zijn ook ontzettend gevoelig en pijnlijk,en ben enorm moe steeds.. Ook mijn buik is een beetje pijnlijk,beetje zeurderig. Ik heb gister toch een test gedaan voor de zekerheid,maar negatief,vanmorgen wederom negatief... Weet iemand wat dit kan zijn . En wat ik ermee kan want is niet erg fijn zo misselijk en zere borsten..
Nu al? Ik was vorige week nog ongesteld,sterker nog,maandag was de laatse dag dus dan zou de ovu wel heel vroeg zijn..
Dat kan hoor Tegelijk zou je menstruatie ook een innesteling kunnen zijn geweest, gezien je misselijkheid nu. Doorgaans kun je 10 dagen later testen dan....
Hmm,maar de menstruatie was gewoon normaal als anders..wel steeds nog misselijjk met vlagen, buikpijn ook,opgeblazen gevoel .. En dan nogmiets,want ik slik wel gewoon de pil..nu os onze jongste ook gekomen door de pil heen. Maar het lijkt me zo sterk dat ik vorige week ongesteld was en nu dan alsnog zwanger
Ik zou het nog even een paar dagen aankijken en blijft dan de misslijkheid en zere borsten nog aan dan nog een keer een test doen. Als je echt zwanger bent dan word de test vanzelf posi.
Hier nog steeds met vlagen heel misselijk,en moe..moet vanmiddag ff maar de dokter ervoor. Snap er mog steeds niks van..
Ja ben bij dok geweest en ik moet morgen mijn urine inleveren op bkaasontsteking en mijn temp in de gaten houden. Het is misschien mijn eierstok of blindedarm,maar dan had ik wel meer pijn moeten hebben. Over twee dagen moet het wel ovef zijn anders krijg ik inwendig onderzoek...