Net ongesteld geweest, toch zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RockinMommy, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RockinMommy

21 jan 2013
    11
    0
    0
    Leiden
    Hallo meiden!

Mijn vriend en ik proberen al een jaar zwanger te worden na mijn miskraam met 5 maanden.
    Elke maand werden we weer teleurgesteld.
    Mijn cyclus wordt ook steeds bizarder.
    Nu is t zo dat ik de laatste keer, 3weken te laat ongesteld werd.
    Ongeveer 6/7dagen. Had daarvoor 2 negatieve testen.
    Ik had wel zwangerschap symptomen daarvoor en nu erna nog!
    Heb bijna elke avond een opgezette buik.
    Vaak plassen en vaak poepen (sorry)
    Humeurig, heel snel moeten huilen. Af en toe een beetje misselijk maar niet zo erg. En savonds lichamelijk moe.
    Me haar is ook heel snel vettig en ik heb een blauwe ader over me borst.
    Me borsten zijn helaas nog steeds dezelfde kleine maat.
    Heb ook meer honger en ik voel vooral savonds veel geborrel in me buik.
    Alsof er iets in zit dat beweegt.
    Ook heb ik soms zoon raar gevoel achter me schaambeen dat naar me lies gaat.
    Heel gek.
    Ik zeg tegen mezelf dat ik gek ben en t me weer inveeld omdat we t toch wel graag willen.
    Maar de symptomen zijn toch wel raar ...

Wie heeft dit ook? Of wie kan me een antwoord geven ( behalve de dokter dan)

Xxx

2. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Hier ook alle zwangerschapssymptomen, maar toch ongesteld geworden. :x
    Misschien kun je nu weer een test doen of je nog zwanger bent?
    Ik had in de 2e maand ook allerlei symptomen + positieve test, erna toch ongesteld geworden en de symptomen bleven ook nog even, die waren niet meteen weg.

3. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Ik denk dat alleen een testje antwoord kan geven op je vraag. Wel raar overigens!
    Ik heb de laatste weken ook ineens enorm veel last van een borrelend / rommelend gevoel in mijn buik.. Maargoed, dr heerst natuurlijk ook van alles, en ik werk in een verpleeghuis, dus wie weet wat ik onder de leden heb. Merk wel aan mezelf dat ik heeeeeel graag alles in het kader van zwangerschap e.d. wil plaatsen.
    Gisteren had ik overigens last van mijn buik, alleen aan de rechterzijde, net iets onder mn navel. Zou dat ovulatiepijn kunnen zijn? T hield een aantal uren aan.

Hoop dat je snel een positieve test hebt!!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het zou wel kunnen.
    ik was voor mijn zwangerschap ook ongesteld geworden.. Gewoon een pittige menstruatie. van alles verloren, slijm, veel bloed en stolsels! dus dacht ik dat ik niet zwanger was. verder geen test meer gedaan... en 3 weken later had ik zo'N lasdt van mijn borsten enz. dat ik zo iets had.. ik test.. om het uittesluiten! en die was hartstikke positief!

resultaat ligt nu thuis in de box!
    dus eventueel zou het wel kunnen!

5. RockinMommy

21 jan 2013
    11
    0
    0
    Leiden
    Hey meiden om t nog erger te maken stond ik vanochtend met me ondergoed onder de douche en ging er vanalles mis tijdens t koken. Ik ben er niet hekemaal bij.
    Ik denk dat ik morgen toch maar naar de kruitvat ga.

6. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    En, ben je al naar het kv geweest, en heb je n test gedaan? Hoop voor je dat t positief is!

7. RockinMommy

21 jan 2013
    11
    0
    0
    Leiden
    Hey meiden.

Test gedaan. Negatief. Maar ik voel dat er iets niet klopt. T enige wat ik mis zijn groeiende borsten. Heb ook werr wat puistjes erbij -_-'

Ik kan helaas nog niet naar de dok omdat ik nog niet opnieuw verzekerd ben. (Lang verhaal).

Heb me verhaal al hier bij de vlos gepost. Ben benieuwd wat zij ervan zegt.

8. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    He, balen.. Nou hoop voor je dat je of snel een positieve test hebt, of dat je snel van je onzekerheid af bent, en kan beginnen aan een nieuwe ronde met nieuwe kansen!

9. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Hierzo ook nog steeds symptomen maar toch ongesteld geweest 2dagen goed gebloedt en toen nog een dagje bruin verlies maar heel weining terwijlnik n8rmaal toch wel meer dagen bloed ben super moe veel hoofdpijn wat ik bijnme eerste zwangerschap herken en me borsten zijn nog gevoelig ik zoek er maar niks achter denk eerder aan een griepje die op komst is en qnders merk ik het volgende maand wel

Deel Deze Pagina