Help! Geen eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by KlGekko, Dec 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hallo,

op 10 november heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Twee weken later toen ik mijn eisprong moest hebben gehad werd ik een soort van ongesteld. Nou ja.. Meer bruinverlies dan bloed. Ook had ik bloed stolsels. Mijn temperatuur is sinds 10 november 36.4graden. Ik heb twee weken gel eden bloed laten prikken bij de huisarts om mijn hormoon huishouding te bekijken. Volgens de arts ziet het er goed uit. Hoe kan het dam dat ik niet ongesteld word? Ik heb alleen maar last van bruin verlies..

Ik word zo onzeker...

2. missnien

missnien Lid

Sep 10, 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey,
    Ik ken iemand die 3 maanden niet serieus ongesteld geworden was. Ze maakte zich enorme zorgen omdat ze bang was dat er iets mis was.
    Ze is begin deze maand naar de gyn. geweest en er stond gewoon een eitje klaar om te springen. De gyn zei dat het wel es gebeurd dat ze een tijdje niet doorkomen en dat er daarom niet een probleem hoeft te zijn. Ondertussen heeft ze ook amper een heel klein beetje haar regels gekregen.
    Misschien voel je je hierdoor een beetje meer op je gemak?
    Veel succes!

3. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hi missnien,

Bedankt voor je reactie. Nou ik zou ook graag naar de gynaecoloog willen gaan, maar de huisarts wil dat niet...
    Trouwens.. tijdens deze lange cyclus heb ik al 2 x vruchtbaar slijm? Gehad.

4. missnien

missnien Lid

Sep 10, 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriendin had gewoon 3 eisprongen gehad en geen regels ertussen. Het is dus wel mogelijk.
    Je kan ook es naar de gyn bellen? Misschien kan ze je zo wel helpen?
    Trouwens als jij naar de gyn. wil gaan heeft je HA daar toch niets mee te maken?
    Veel succes.

5. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Oh nou dan is dat het eerste wat ik zal doen in 2012. Bedankt missnien. Alvast een fijne jaarwisseling.

Share This Page