Ben sinds het weekend weer van mijn menstruatie af, maar nu heb ik sinds gisteren af en toe dikke gele proppen slijm die ik verlies : : Het lijkt me sterk dat dit nog van mijn menstruatie is...
heb je er geen last van ( jeuk of pijn , of de reuk anders e.d) ? dat zou wijzen op een infectie ..anders zou het denk ik geen kwaad kunnen ..misschien extra schoonmaakt beurt van je lichaam ... suc 6 meissie greetz asjuh
Nee het jeukt niet en het doet ook geen pijn. Ik ruik ook niks... Moet wel zeggen dus dat mijn ongi vrij weinig was. Dus misschien is dit nog een restje ervan.. Vreemd, want dit heb ik niet eerder zo gehad...
Ik denk ook dat et een restje van je ongi is. Heb het zelf ook al eens na een menstruatie gehad. Heb toen die cyclus (bij mn laatste was dat trouwens) steeds veel "vocht" gehouden zeg maar..... Groetjes Mona
ik had 10 dagen na me ongi steeds last van slijm en na 2 dagen ofzo was het weer weg. en vaak heb ik het ook een aantal dagen voor me menstruatie. meestal voel ik me eisprong wel maar ben nu ook gaan tempen kijken of er dan resultaat komt
10 dagen na je ongi lijkt mij dan je eisprong. En dat kan inderdaad 2 dagen of misschien iets langer duren. Dat heb ik ook rond mijn eisprong. Maar dan is het bij mij altijd wit en nu is het echt geel En voor je menstruatie dat klopt ook wel want dan heb ik dat ook. Maar dan ook weer wit en niet geel. Ik hou het er maar op dat het nog van mijn menstruatie is... Elke maand is gewoon zo anders bij mij. Heel vervelend vind ik dat.
hoi ooievaar, ik had het zondag!! Echt 1 grote geelachtige slijmprop!! Nooi eerder gehad, en ik wacht op mijn ongi..... Heel vreemd.
Ja vreemd he... Maar ik heb het dus 2 dagen achter elkaar gehad Ook maar 1 keer per dag dat ik naar toilet ging. Heel vreemd. Wel spannend voor jou nu zie ik..
tja, wel spannend maar ook weer niet!! Ik heb misschien wel een hele lange cyclus door die mk. Ik ben uit gegaan van 30 dagen en ik ga ook morgen testen, als ie nega is dan wacht ik tot volgende week zaterdag (als ik dan nog niet ongi ben). En dan gaan we op vak, dus er gaan dan wel wat testjes mee
Nou succes meis Hopelijk is het gelijk raak voor jullie! Wij gaan maandag op vakantie... precies in onze klusweek
@elvira. hihih mijn temp zegt geloof ik niks dus daar kijk ik niet echt naar!! Ga jij ook morgen testen?? @ooievaar, waar ga je heen op vak?? Lekker druk aan de klus in een tent???
We gaan naar Center Parcs in Limburg.. Meerdal Maarre ff ontopic... ik heb nu al doorzichtige draden. Volgens mij had ik dit vorige maand ook al zo vroeg? Maar ik had een super late eisprong. Vreemd hoor?