Bruin bloed bij afvegen miskraam?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Romy84, Mar 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy84

Romy84 Lid

Aug 18, 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Hoi allemaal,

Twee weken geleden hebben we een vroege echo gehad blijkbaar te vroeg was alleen een mooie zwangerschapsring te zien met vruchtzakje meer niet. Morgen mogen we voor een tweede echo terug. Maar wat wil het nou per toeval dat ik net een paar uur geleden bruin bloed bij afvegen aantrof geen witte afscheiding. Nu ben ik super blij dat we morgen de tweede echo hebben dat zal dan uitsluitsel geven maar ben toch benieuwd of er nog hoop is omdat het alleen bij afvegen was en verder echt niks niet veel of helder bijna zwart bruin. Vriendelijke groeten Romy nu beetje onzeker sorry

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    gelukkig morgen een echo dat geeft duidelijkheid. bruinverlies kan onschuldig zijn maar ook een teken voor iets minder. zolang je geen krampen heb en het niet meer wordt heb je goede kans dat het gewoon goed zit.

succes en sterkte met het wachten op de echo. even spannende uurtjes.

3. sieppie

sieppie Niet meer actief

Ik heb dat bij 3 zwangerschappen gehad en alledrie gezonde kinderen:). Zolang er geen stolsels, helder bloed of krampen icm bloedverlies zijn, zou ik me niet direct zorgen maken.

4. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Heb het ook wel eens gehad, bij 11weken en 16 weken. Gelukkig nooit iets aan de hand geweest. Maar je schrikt toch even. Succes met de echo!

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Spannend! Gelukkig morgen echo! Hier was t wel vaak mis met bruin verlies, zo begon t maar duurde vaak wel een paar dagen voor t echt los kwam.

6. Romy84

Romy84 Lid

Aug 18, 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Bedankt voor alle lieve reactie lijkt nu gestopt te zijn. Heb nog geen krampen of iets wat vreemd aan voelt. Ik bid echt voor een lief zusje of broertje voor me lieve grote meid. Verleden jaar miskraam gehad maar via echo er achter gekomen en onder medicijnen en curratage gegaan. Dus geen normale miskraam nog gehad vandaar.

7. Roosje000

Roosje000 Actief lid

Mar 11, 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Het is afwachten morgen maar inderdaad reële kans dat het onschuldig is! Succes, laat je ons wat horen? Duim voor je!

8. Romy84

Romy84 Lid

Aug 18, 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Ik laat jullie zeker wat weten. Wordt wel gek van mezelf net alweer beetje paniek omdat tijdens tiolet bezoek toch weer een druppel in de wc viel. Maar ja als mis is mis kun je niks doen en toch zou ik het zo jammer vinden na een jaar eindelijk weer zwanger na een heel jaar. En dan dit ppff sorry moest even van me afschrijven niemand weet het van me zwangerschap omdat de vorige echo nog niet echt duidelijkheid gaf over hoe ver ik zou zijn was namelijk minder ver dan we dachten.

9. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Heel veel succes! Hopelijk weet je morgen meer!

10. palomi

palomi Bekend lid

Mar 23, 2016
    947
    0
    16
    Hier had ik bij 1 mk helemaal geen bruin bloed maar meteen roze en rood

Toen zwanger van mn zoontje wel bruin verlies en ik dacht meteen dat t weer een mk zou worden maar achteraf is t denk ik gewoon een innesteling geweest want zwangerschap ging goed (wel regelmatig wat licht bloedverlies gehouden)

En daarna een mk met bruin bloed wat aanhield en pas voor t doorzette kreeg ik "weeën" gevoel..

T kan dus echt alle kanten op.. Ik hoop voor je dat je morgen een goede echo hebt! Hoe laat moet je?

11. Logan

Logan Niet meer actief

Het kan twee kanten op... Gelukkig heb je morgen een echo! Ik ga voor je duimen.

12. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

Dec 6, 2015
    198
    1
    0
    Ik heb met 5 weken helderrood bloedverlies gehad met krampen die niet wilde zakken..spoed echo gehad en ook daarop een zwangershapsring te zien. Inmiddels 14 weken zwanger en alles gaat goed! Voor jou vast morgen ook een mooie echo! Don't lose hope! Succes morgen!

13. Romy84

Romy84 Lid

Aug 18, 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Ik heb gelukkig al om 8:50 de echo dus hoef niet lang in onzekerheid te blijven zitten. Hoe ziet bij de meeste een innestelingsbloeding er dan uit?

14. Romy84

Romy84 Lid

Aug 18, 2014
    25
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Wat fijn ikke dat het nu goed gaat ben blij voor je. En logan gefeliciteerd dat je nu eindelijk zwanger bent ik bid voor je dat het goed blijft gaan.

15. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik heb dit ook gehad 2de zwangerschap keer met 7 weken en een meer met 9 weken ik ook gelijk in paniek modes maar het bleek innesteling bloed te zijn bruin is oud bloed dus wel logisch leek me dat zo succes met je echo morgen maar zolang er niks helder bloed en krampen zijn lijkt me alles oke hoor

16. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Hopelijk is het in orde. Statistisch gezien is inderdaad alleen rood bloed reden tot zorg. Maar ja. Ervaringen wijzen anders uit.

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Ik duim dat alles in orde is..

Het kan 2 kanten opgaan, ik had bruinverlies bij mijn 1ste zwangerschap alleen een veeg bruinbloed bij 5 weken en dat was een missed abortion bleek bij de 8 weken echo, deze zwangerschap had ik bloed in alle kleuren van de regenboog en stolsels bleek een hematoom te zijn, die nu weg is, elke zwangerschap is anders, heel veel succes!!

18. Nancy81

Nancy81 Actief lid

Aug 31, 2011
    151
    0
    0
    Meid, ik hoop voor je dat het de goede kant op valt. Hier ook bruinverlies maar inmiddels 18 weken zwanger. Ik duim voor je!

19. Knuff

Knuff Actief lid

Sep 24, 2015
    157
    1
    16
    Ik had precies hetzelfde en helaas was er vanmorgen geen kloppend hartje te zien...

Hoe was jouw echo?

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    @knuff wat verschrikkelijk :( dikke knuffel en heeeel veel sterkte!

@romy ik hoop dat je duidelijkheid hebt, laat je het weten?

Share This Page