Dat wordt nog wat verder in de zwangerschap hahaha Het is nu al zo erg dat ik er soms misselijk van wordt van het getrappel van de kleine in mn buik. M'n placenta ligt tegen mn rug aan dus voel alles super goed. Gisterenavond schrok manlief weer van de kleine toen hij tegen me aan lag hahaha, leek net alsof de kleine hem weg duwde van 'dit is mijn ruimte'. Zo gaat het dus al 2 nachten achter elkaar, zo hard getrappel dat ik niet meer kan slapen.. En als ik in slaap dommel gaat meneer naast me snurken hahaha, het is ook altijd wat.. De kleine is alleen heel erg druk overdag maar dus ook snachts, het lijkt wel alsoftie niet meer slaapt... Nog meer mensen die genieten van het getrappel maar er snachts een beetje gek van worden?
yep! En bereid je voor, als het straks allemaal krapper wordt daarbinnen krijg je beurse ribben, last van zuur etc. en het is het allemaal waard! Meestal wordt een kindje even druk als de moeder tot rust komt, je spieren ontspannen dan en daardoor krijgt je kindje meer ruimte om te bewegen
dus ik ontspan me bijna heel de dag? hahaha gezien de kleine niet meer stil ligt lol. het zuur heb ik nu af en toe al en ben dus op een dikker kussen gaan liggen dat het niet in mn slokdarm loopt, dat brand als de nete haha.
gelukkig is onze kleine een normaal geval (denk ik want is m'n eerste zxangerschap), dat over de hele dag z'n momenten van bewegen heeft en slaap...In de nacht word ik weleens wakker (zeker na de 27 weken) en heb een paar keer echt zo'n trap gehad dat het 'pijn' deed!Moet wel zeggen dat ik nu met 33 weken juist meer voel en soms zit hij echt in de weg of beweegt hij zo, dat het pijn doet ja...een soort van knak in m'n buik... Succes iig maar aan de andere kant is het wel gezellig haha!dat gaan we nog missen!
Gezellig vind ik het zeker weten, zo weet ik dat het goed gaat met de kleine haha. Maar het wordt inderdaad straks nog erger en krachtiger.. NOG meer hahaha het is nu al overduidelijk te voelen.
hierl ijkt het soms wel alsof ze zich eruit wilt trappen zo hard en dan ook bijna de hele dag en nacht hoor, lijkt inderdaad wel of ze niet meer slaapt
Bereid je idd maar vast voor, voel de kleine vanaf 15/16 wk en was meteen best voelbaar.. Heb filmpjes van 17 weken dat meneer zijn voet eruit steekt ofzo.. Nu heel veel zuur en zelfs de drankjes (antagel) helpen niet meer. Heel me buik gaat van links naar rechts.. Wel heel leuk hoor! Alleen dat beurse gevoel en zuur is minder maar wel super leuk dat je 'm zo ziet bewegen! Hier beweegt ie ook constant.
hier ook al zo een druk kindje! en een maagzuur dat ik ervan krijg het gekke is dat deze dame op de echo dood stil lag!! ow zei mijn vk dat wordt een rustig kindje... mijn vriend en ik zeiden gelijk tegen elkaar, ja ze kan mooi toneel spelen ja ik vind het helemaal super en ben eigenlijk pas kunnen gaan genieten sinds ik de kleine voel... ik weet alleen wel uit mijn vorige zwangerschap dat het op den duur niet zo leuk meer is!! had gewoon zichtbare blauwe plekken onder mijn ribben van het trappen! hihi
Hahahaha ken het, die van ons lag ook stil op de echo maar daarna leek het net een acrobaat in mn buik. Nu ook, continue op dezelfde plek schoppen hahaha hij wil eruittttttt. Dat zuur, heb ik snachts erge last van als ik lig, overdag is het meer oprispingen en boertjes.
Nou ik sluit me geheel aan bij jou gevoelens van binnen hahaha We zijn bijna even ver in de zwangerschap en ik heb ook een voetballer binnen!! vooral als ik lekker ff lig of wil gaan slapen....dan denk ie hey ma, wakker worden!!! trap trap trap hahahahaha
haha lekker is dat he mijne trappelt vandaag ook terwijl ik gewoon op mn werk zit haha. heel af en toe istie een kwartiertje stil en daarna begintie weer haha
hahahaha dat doet het kereltje hier ook, heb kantoor functie dus af en toe dan is ie het denk ik ergens niet mee eens en dan laat ie het echt voelen! maar als ik lekker stil lig, ga ik erop letten en voel ik hem veel erger als op t werk gelukkig
ik voel hem nu overdag even veel als savonds als ik ga liggen.. wordt er misselijk door hahaha maar ja heb het er voor over he
Ach ja daar doe je het voor toch? En het is toch wel erg leuk om te voelen hoe druk zo'n kleintje kan zijn