Goeienavond, ik zit nog na te stuiteren vandaag hoorde ik op de radio dat er vanavond een reis te winnen zou zijn naar amerika je bezoekt dan o.a. area 51! en toen was ik meteen om! ik net meteen gebeld en ik kwam op de radio, ik heb iig bioskaarten gewonnen en een sweater en ik maak donderdag kans op de reis naar amerika, duimen jullie mee?.
ja tuurlijk ik had al nooit verwacht dat ik op de radio zou komen ik zat helemaal te trillen en mn vriend is er niet dus die weet nog van niks haha. ik wilde altijd al naar amerika maar een helikoptervlucht en een hotel in the grand canyon en naar area 51 sla ik ook niet over.. donderdag bewaak ik in ieder geval mijn telefoon met mijn leven!!!
Dat is leuk! Ik heb het zelfs gehoord! 538 he! Was onderweg naar huis en hoorde het toevallig! Ik duim ook voor je
ojee dat zal wel raar geklonken hebben he helemaal zenuwachtig hahaha ja hij vroeg opeens wat ik dit weekend gedaan had nou ik was het spontaan vergeten hahaha
Ik vond je niet raar klinken hoor haha! Maar goed ik ken je dan ook niet dus ik weet niet hoe je normaal klinkt
ik kan het helaas niet terug luisteren maar ik vind mezelf altijd raar klinken op film ook! maar grappig dat iemand het gehoord heeft haha
bedankt dan moet het goedkomen, het zou echt wat voor mij zijn ik heb iig al slecht geslapen, dat word nog wat.